Autor Wątek: Kilka pytań  (Przeczytany 11269 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Frycek1994

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Kilka pytań
« dnia: 09.02.2018 13:53:09 »
Cześć mam do Was kilka pytań, na które bardzo bym chciał znać odpowiedź, z góry uprzedzam, że nie wiem czy opisze dokładnie problemy, które napotykam.
1. Jak modeluje broń to lepiej zacząć od low poly czy HP?
2. Czy modele broni które widzimy w grach moją na sobie modyfikator Subsurf?
3. O co chodzi z modelem low poly a siatką hp? nie wiem jak to wykonać w blenderze. 1:20  4:00
https://www.youtube.com/watch?v=JkaeUV2lwrk&t=373s [nofollow]
czy jak zrobie teksture na takim modelu to moge potem wrzucić to do np. Unreal Engine jako model low poly a siatke high poly zeby to lepiej wygladało?
4. Czy siatka low poly moze być to po prostu zwykła siatka bez modyfikatora Subsurf? Czy trzeba jeszcze odchudzać.
5. Ile krawedzi powienien zawierać model low poly?
 

Offline Kporabik

Odp: Kilka pytań
« Odpowiedź #1 dnia: 09.02.2018 18:43:58 »
1. Do gier? Najpiejw hp potem retopo na lp i wypalanie normalki
2.Nie
3.Nie wiem co do końca chcesz wiedzieć
4.Trzeba odchudzić
5.Zależy. Od 10 trisów przy obiektach mało istotnych po max 15 tys. przy postaciach
 

Offline Zuorion

Odp: Kilka pytań
« Odpowiedź #2 dnia: 09.02.2018 23:16:44 »
1.  HiPoly -> Lowpoly
2. Nigdy
3. Też nie wiem o co Ci chodzi. Bakeuje normale, AO itd do lowpoly. Highpoly używa się tylko i wyłącznie do bake'u w gamedevie.
4. Oczywiście, że trzeba odchudzać.
5. Zależy od bardzo wielu czynników. od 2k (np. tych modeli jest naprawdę multum na scenie albo zajmują bardzo mało ekranu) do 200k (np. samochody w wyścigówkach gdzie są praktycznie jedynymi modelami).
masz tu przykłady: http://polycount.com/discussion/141061/polycounts-in-next-gen-games-thread
 

 

Zapłacę za kilka modeli postaci elf, kransloud, ork, trol, humanoidy itp.

Zaczęty przez bednarskikamilDział Oferty pracy (bez ogłoszeń FREE)

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 13187
Ostatnia wiadomość 17.01.2021 10:41:41
wysłana przez mortom.ckm
Zlece kilka renderow (radiatory aluminiowe)

Zaczęty przez jujumanpipiDział Oferty pracy (bez ogłoszeń FREE)

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 11773
Ostatnia wiadomość 02.02.2021 14:21:07
wysłana przez jujumanpipi
Przenosiny z Blendera 2.7 na 2.8 - rad kilka wróbla ćwirka

Zaczęty przez alexDział Tender Blender

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 21994
Ostatnia wiadomość 13.01.2019 17:07:27
wysłana przez mrys

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek

3D works ice

Wyświetleń: 1588
Autor: mortom.ckm
w: Tomasz Sadzinica