Autor Wątek: Pomoc przy teksturowaniu projekcyjnym.  (Przeczytany 13382 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sobos

Pomoc przy teksturowaniu projekcyjnym.
« dnia: 23.02.2018 18:05:46 »
Witam !
Mam problem i mam nadzieje że znajdą się tutaj dobrzy ludzie którzy mi pomogą :)
Tworze projekt na pracę magisterską. Jedną z jego części jest stworzenie modelu mojego ciała.
I tak jak samo modelowanie nie sprawiło mi problemu tak z teksturowaniem jest już problem. Chciałem posłużyć się "teksturowanie projekcyjnym" czyli z kilku zdjęć teksturować np twarz. I coś mi nie wychodzi bo gdy zrobię mapę UV z prawej strony oteksturuję prawą część twarzy to gdy chcę teksturować przód coś się psuje. Może ktoś  ma inny pomysł jak to dobrze oteksturować. Więcej widać na załączonych obrazkach. To naprawdę dla mnie ważne więc będę wdzięczny za każą pomoc.
 

Offline freakolot

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Pomoc przy teksturowaniu projekcyjnym.
« Odpowiedź #1 dnia: 25.02.2018 23:01:09 »
.. ale po pierwsze to pokaż te UV'ki bo ciężko stwierdzić, a to prawdopodobnie tam skopałeś...
okno UV/Image Editor, Aha a te stopy to nie za duże ?
 

 

Rendering w 2.8 trwa dłużej i szumi nawet przy dużej ilośći sampli.

Zaczęty przez KrzysztofJDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13867
Ostatnia wiadomość 02.04.2019 16:16:06
wysłana przez alex
Problem ze swiatlem point light przy jednoczesnym uzywaniu HDRI

Zaczęty przez KrzysztofJDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 28012
Ostatnia wiadomość 24.04.2018 01:28:39
wysłana przez KrzysztofJ
Wypalanie nodes do normal - błąd przy cięciu siatki

Zaczęty przez mlody.lewDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 14687
Ostatnia wiadomość 21.06.2019 15:20:59
wysłana przez mortom.ckm
Zagiecia tkaniny przy zginaniu ręki w stawie łokciowym

Zaczęty przez Jarek LublinDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 12304
Ostatnia wiadomość 06.11.2020 14:26:46
wysłana przez Darusia
Realistyczna symulacja dymu przy starcie rakiety

Zaczęty przez KubikDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 15063
Ostatnia wiadomość 12.11.2018 10:41:48
wysłana przez Piotr

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek

BMW 645ci

Wyświetleń: 1756
Autor: MariuszK
w: Album1