Autor Wątek: Problem przy kopiowaniu Animacji  (Przeczytany 9841 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bonq

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Problem przy kopiowaniu Animacji
« dnia: 13.03.2018 15:56:11 »
Cześć, stworzyłem sobie dwa modele postaci pod scene batalistyczną, wsadziłem im kości, rig, animację. Problem jest w tym, że gdy je kopiuje, potem przesuwam odrobinę, a gdy następnie startuje animacje, jeden z modeli zostaje na nowym miejscu i wykonuj swoją animacje, zaś drugi wskakuje na swoje stare miejsce (Miejsce oryginału) i z tego miejsca wykonuje animacje. 

Teraz nie wiem, czy muszę jakoś zatwierdzić nową lokację dla rig-a ? Albo jak to zrobić ? Ogólnie wybija mnie z tropu drugi model który na nowym miejscu pozostaje i wykonuje animacje tak jak chciałem.
 

 

Texture Coordinate Sterowanie przez Armature Pose Mode Problem

Zaczęty przez alien1983Dział Modelowanie

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 23650
Ostatnia wiadomość 09.04.2020 19:10:17
wysłana przez alien1983
Sterownik AMD przestał działać... - problem z update do 2.81a

Zaczęty przez RamonaDział Offtopic

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 24052
Ostatnia wiadomość 11.01.2020 18:27:38
wysłana przez Piotr
Problem z kartą graficzną i startem Blendera

Zaczęty przez iwoneqDział Tender Blender

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 28479
Ostatnia wiadomość 08.03.2020 23:12:42
wysłana przez alex
Jak rozwiązać problem z Windows Driver Foundation?

Zaczęty przez AntoniocoyleDział Offtopic

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 16294
Ostatnia wiadomość 22.09.2021 08:18:52
wysłana przez Antoniocoyle
Problem z teksturą- rzezbioną pedzlem- po eksporcie

Zaczęty przez KredkaDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 15919
Ostatnia wiadomość 18.11.2021 20:29:31
wysłana przez Kredka

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek