Autor Wątek: Nasze benchmarki  (Przeczytany 29763 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline goten22

Nasze benchmarki
« dnia: 16.07.2017 00:57:10 »
Pomyślałem, że może fajnie będzie podzielić się wynikami. Wzór poniżej.

Wersja BlenderaScenaCPU/GPUIlość rdzeniRozdzielczośćTiles OrderTilesSampleSystem (32/64bity)Czas
Wersja BlenderaScenaCPU/GPUIlość rdzeniRozdzielczośćTiles OrderTilesSampleSystem (32/64bity)Czas


Scena z BMW: https://download.blender.org/demo/test/BMW27_2.blend.zip

Scena z naszymi ustawieniami:
CPU: http://pasteall.org/blend/index.php?id=47296
GPU: http://pasteall.org/blend/index.php?id=47295
« Ostatnia zmiana: 29.07.2017 04:05:50 wysłana przez goten22 »
 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: freeqstyler

Offline goten22

Odp: Nasze benchmarki
« Odpowiedź #1 dnia: 16.07.2017 01:24:26 »
Wersja BlenderaScenaCPU/GPUIlość rdzeniRozdzielczośćTiles OrderTilesSampleSystem (32/64bity)Czas
2.78BMWCPU Intel Core i5 250041280x720Hilbert Spiral64x64300Windows 7 64bity10:48.46
2.78BMWGPU NVIDIA GeForce GTX 9604 (i5 2500)1280x720Hilbert Spiral256x256300Windows 7 64bity02:46.71
« Ostatnia zmiana: 16.07.2017 01:28:47 wysłana przez goten22 »
 

Offline KafeleK

Odp: Nasze benchmarki
« Odpowiedź #2 dnia: 23.07.2017 16:50:35 »
CPU Intel Core i3 7100 3,9GHz x2
GPU  NVIDIA GeForce GTX 1050
Windows 10 64bity

Na Twoich ustawieniach po pół godzinie na GPU nie wypiekły się jeszcze 4 kwadraty, więc wyłączyłem.

Pozdrawiam, Krzysztof.
 

Offline freeqstyler

Odp: Nasze benchmarki
« Odpowiedź #3 dnia: 23.07.2017 22:26:38 »
Wersja BlenderaScenaCPU/GPUIlość rdzeniRozdzielczośćTiles OrderTilesSampleSystem (32/64bity)Czas
2.78cBMW   CPU Intel Xeon X5460 OC 3.6 GHz41280x720Hilbert Spiral64x64300Windows 10 64bit12:36.31
2.78cBMW   GPU NVIDIA GeForce GTX 106041280x720Hilbert Spiral256x256300Windows 10 64bit01:57.70

Miło widzieć że nie odstaję tak bardzo od i5 ;)

@KafeleK a włączyłeś obsługę GPU w user preferences?
 

Offline KafeleK

Odp: Nasze benchmarki
« Odpowiedź #4 dnia: 23.07.2017 22:50:28 »
W 'Cycles compute device' mam kliknięte CUDA i wybraną swoją kartę, a w 'Open Gl' zaznczone GPU mipmap generation. Tak samo zamula. Czy ilość rdzeni procesora ma tak duży wpływ na czas renderu na GPU? Acha, wersja Blendka u mnie to 2.78c.
« Ostatnia zmiana: 23.07.2017 23:36:01 wysłana przez KafeleK »
Pozdrawiam, Krzysztof.
 

Offline goten22

Odp: Nasze benchmarki
« Odpowiedź #5 dnia: 23.07.2017 23:02:03 »
Aż sprawdziłem. Dałem jeden rdzeń.

Wersja BlenderaScenaCPU/GPUIlość rdzeniRozdzielczośćTiles OrderTilesSampleSystem (32/64bity)Czas
2.78BMWGPU NVIDIA GeForce GTX 9601 (i5 2500)1280x720Hilbert Spiral256x256300Windows 7 64bity02:54.13
 

Offline KafeleK

Odp: Nasze benchmarki
« Odpowiedź #6 dnia: 23.07.2017 23:21:40 »
Zainstaluję zwykłą wersję i zobaczę.
Pozdrawiam, Krzysztof.
 

Offline KafeleK

Odp: Nasze benchmarki
« Odpowiedź #7 dnia: 25.07.2017 01:28:34 »
OK, rozwiązałem problem. Dziad tkwił w zaznaczonej opcji 'square samples'. Wówczas z 300 robi się 90.000 sampli  ??? Zresztą w tych plikach są zupełnie inne parametry, zdało by się je ustawić, jak trzeba, żeby po ściągnięciu kliknąć tylko F12 i każdy ma wynik.

Wersja BlenderaScenaCPU/GPUIlość rdzeniRozdzielczośćTiles OrderTilesSampleSystem (32/64bity)Czas
2.78BMWCPU Intel Core i3 71002 (4wątki)1280x720Hilbert Spiral64x64300Windows 10 64bity8:52.12
2.78BMWGPU NVIDIA GeForce GTX10502 (4wątki)1280x720Hilbert Spiral256x256300Windows 10 64bity04:01.21
[/quote]
Pozdrawiam, Krzysztof.
 

Offline winhelp

Odp: Nasze benchmarki
« Odpowiedź #8 dnia: 25.07.2017 18:58:58 »
Bo square samples to po prostu sample do kwadratu, nie kwadratowe sample :P

Offline PawelB

Odp: Nasze benchmarki
« Odpowiedź #9 dnia: 27.07.2017 12:17:12 »
2.78cBMWGPU NVIDIA GeForce GTX 660 Ti Oc4 (I5 3330)1280x720Hilbert Spiral256x256300Windows 10 64bity3.03.54
 

Offline freakolot

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Nasze benchmarki
« Odpowiedź #10 dnia: 27.07.2017 19:10:16 »
No to dogadajcie się jak z tymi samplami :)
U mnie przy 35 i włączonym square samples wyszło

Wersja BlenderaScenaCPU/GPUIlość rdzeniRozdzielczośćTiles OrderTilesSampleSystem (32/64bity)Czas
2.78cBMW   CPU Intel Xeon E5-2630v4 2.2 GHz10 (20 wątków)1280x720Center64x6435 (square on)Linux (Mint) 64bit08:47.40

A z wyłączonym i zwykłe 300 sampli:

Wersja BlenderaScenaCPU/GPUIlość rdzeniRozdzielczośćTiles OrderTilesSampleSystem (32/64bity)Czas
2.78cBMW   CPU Intel Xeon E5-2630v4 2.2 GHz10 (20 wątków)1280x720Center64x64300Linux (Mint) 64bit02:12.22

Różnica jest znaczna :) w jakości również :)
Czy ma być 300 i square ? :)

F.
« Ostatnia zmiana: 27.07.2017 19:12:30 wysłana przez freakolot »
 

Offline KafeleK

Odp: Nasze benchmarki
« Odpowiedź #11 dnia: 28.07.2017 13:30:40 »
Fakt @winhelp hehe. Poczytałem o tych skwarkowych samplach.
@freakolot bez square. Ze square to stykło by 17. Chociaż masz dużo rdzeni, więc możesz rendzić z 300 ;-P
Pozdrawiam, Krzysztof.
 

Offline goten22

Odp: Nasze benchmarki
« Odpowiedź #12 dnia: 29.07.2017 03:58:30 »
Poprawiłem opcje w pliku .blend. Wrzucam do pierwszego posta. Wystarczy klepnąć F12.
 

Offline goten22

Odp: Nasze benchmarki
« Odpowiedź #13 dnia: 29.07.2017 04:06:58 »
Co to za potwór 10 rdzeniowy? ???
 

Offline freakolot

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Nasze benchmarki
« Odpowiedź #14 dnia: 29.07.2017 09:54:25 »
Co to za potwór 10 rdzeniowy? ???
To opcja taniość była - jest miejsce na drugi obok ( w Z10PE-D16 WS). Tylko 2.2 Ghz. Jak kupowałem to akurat wchodziły v4 (v3 miał 8 core i 2.4 ghz) a że rendery głównie w Mantrze to taka decyzja ;)
 

 

Nasze FAQ

Zaczęty przez goten22Dział Uwagi, błędy, propozycje

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 20861
Ostatnia wiadomość 03.09.2017 15:28:26
wysłana przez PawelB

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek