Autor Wątek: MP40  (Przeczytany 12608 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kporabik

MP40
« dnia: 25.04.2018 00:59:33 »
Ano witam. Ostatnio zacząłem sobie dłubać mp40 w celach ćwiczebnych. Byłbym wdzięczny za feedback od osób obeznanych w temacie. Sketchfab zrobił dziwne błędy na normalce (nie wiem czemu)

Pozdrawiam

MP40 by Krystian on Sketchfab
 

Offline Tvaroog

Odp: MP40
« Odpowiedź #1 dnia: 25.04.2018 08:06:55 »
Świetny model. Sketchfab kompresuje tekstury jak i same modele. Moim zdaniem warto zaznaczyć 'occlude specular' w materiałach. UV mapa jest skopana w tym miejscu:
 

Offline Kporabik

Odp: MP40
« Odpowiedź #2 dnia: 25.04.2018 08:18:01 »
Możesz podpowiedzieć gdzie znajdę tą opcję.? Co do UV to dziwne.. Wczoraj nie było tego widać
 

Offline Tvaroog

Odp: MP40
« Odpowiedź #3 dnia: 25.04.2018 08:19:48 »
W ustawieniach ambient occlusion.
 

Offline Kporabik

Odp: MP40
« Odpowiedź #4 dnia: 25.04.2018 08:39:26 »
Niestety nie pomaga. Zwróć uwagę na miejsce pod ryglem i magazynek. Oba te miejsca wyglądają na dziwnie załamane.. Co do UV to już naprawiione
 

Offline Tvaroog

Odp: MP40
« Odpowiedź #5 dnia: 25.04.2018 18:16:19 »
Po prostu moim zdaniem bez 'occlude specular' AO jest prawie nie widoczne na modelach nad Sketchfabie.
 

 

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek