Autor Wątek: Animacja Nanami  (Przeczytany 54357 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline winhelp

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #45 dnia: 26.05.2019 12:22:52 »
O jak dla mnie dużo lepiej  8)

Offline Mortus

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #46 dnia: 29.05.2019 16:43:16 »
Ok, to w takim razie (mam nadzieję) finalne zestawienie kilku min. Może być, czy coś nie gra?


Offline winhelp

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #47 dnia: 29.05.2019 18:33:53 »
Dla mnie zrozumiałe. Szacun za wytrwałość ;)

Offline Mortus

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #48 dnia: 01.06.2019 15:25:39 »
Dzięki. No ale jak się chce skończyć projekt, albo przynajmniej mieć co wrzucić do portfolio to innej drogi chyba nie ma  :P

Takie małe demko z viewportu:
« Ostatnia zmiana: 01.06.2019 15:27:11 wysłana przez Mortus »
 

Offline winhelp

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #49 dnia: 01.06.2019 21:46:44 »
Przy tym kreator w Simsach wymięka :)

Offline Mortus

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #50 dnia: 16.06.2019 09:15:12 »
Tak sobie przypomniałem, że przecież jeszcze mam te łapy do zrobienia. Z tego co wiem, tego w Simsach też nie ma  :P


Offline Mortus

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #51 dnia: 02.07.2019 11:38:10 »
Rig zrobiony, symulacje działają, światło trochę zmienione, niektóre materiały też. Działanie kołnierza poprawione. Teraz nie porusza się już razem z głową i wchodzi w interakcję z resztą ciała. Jeśli nic nie schrzaniłem, to to by było chyba na tyle jeśli chodzi o drugą postać.


Offline winhelp

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #52 dnia: 02.07.2019 23:16:13 »
Prezentacja modelu jak i sam model poziom mistrzowski.  8)

Offline Mortus

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #53 dnia: 05.07.2019 19:50:05 »
Dziękuję uprzejmie  ;)

Offline KafeleK

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #54 dnia: 26.11.2020 23:52:26 »
Stylistycznie i technicznie- bomba. Pewnie już pracujesz w tym charakterze.
Pozdrawiam, Krzysztof.
 

Offline Mortus

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #55 dnia: 30.11.2020 14:32:10 »
Dziękuję uprzejmie  ;)
Trochę tak, a trochę nie. Pracuję, jak to się mówi "w branży", w pewnym małym studiu indie przy gamearcie. Nie za często zajmuję się modelowaniem czegokolwiek (choć zdarza się), zresztą to i tak na ogół nie leży w moich obowiązkach. A chciałbym, bo szczególnie projektowanie i modelowanie postaci bardzo mnie cieszy.

Offline KafeleK

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #56 dnia: 06.12.2020 21:42:28 »
Najważniejsze, że jest punkt zaczepienia zw. z grafiką. Kto wie, co będzie jutro. Powodzenia!
Pozdrawiam, Krzysztof.
 

 

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek