Autor Wątek: W pustyni i w puszczy  (Przeczytany 16272 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kusociński

W pustyni i w puszczy
« dnia: 31.05.2018 13:06:34 »
Cześć, moja ostatnia praca:

[nofollow]
[nofollow]

O co chodzi? No więc tak, od wydarzeń z powieści Sienkiewicza minęło parę lat. Mamy rok 1920, Polska jest wolna. Staś i Nel, teraz już jako państwo Tarkowscy, wyruszyli do Afryki z misją przyznaną przez rząd drugiej RP, być może przez samego Marszałka. Badają potencjał kolonialny krajów afrykańskich. Za przewodnika towarzyszy im syn Kalego, Mbewe <@> Uszu-Uszu* (Kali jest teraz wodzem wioski, więc wiecie, ma sprawy). Podróż odbywają za pomocą wiernego i niezawodnego ursusa, model K-20 "KING".

Nie da się ukryć, że mocno inspirowałem się pracami Jakuba Różalskiego.
Modele postaci z makehumana.

* znak <@> należy czytać jako kląśnięcie językiem o podniebienie,  dźwięk jaki wydajemy kiedy próbujemy naśladować odgłos końskich kopyt na bruku
Stacja Artystowo [nofollow]
 

Offline winhelp

Odp: W pustyni i w puszczy
« Odpowiedź #1 dnia: 31.05.2018 15:40:32 »
Bardzo pomysłowe i ... starwarsowe. Ładnie wykonane. Bardzo podoba mi się poza psa na pionowym "zdjęciu" - nic tak nie dodaje realizmu do renderu jak zauważnie wirtualnego fotografa przez wirtualną postać na obrazie. Hm, głęboka myśl  8)

Offline Kporabik

Odp: W pustyni i w puszczy
« Odpowiedź #2 dnia: 31.05.2018 22:05:54 »
Niby wszystko fajnie. Piesek patrzy na fotografa, ale jak spojrzysz na pierwsze ujęcie to widać że to jednak nie jest to :D
 

Offline winhelp

Odp: W pustyni i w puszczy
« Odpowiedź #3 dnia: 31.05.2018 22:41:07 »
Ciii. Wiem :) A może pierwsze było drugim?

Offline KafeleK

Odp: W pustyni i w puszczy
« Odpowiedź #4 dnia: 01.06.2018 01:12:40 »
Fajna konstrukcja słonia i pomysł na pracę, lubię połączenia przeszłości z przyszłością.
Zauważyłem tylko, że przydało by się dodać ślady na piasku.

Pozdrawiam, Krzysztof.
 

Offline Kusociński

Odp: W pustyni i w puszczy
« Odpowiedź #5 dnia: 01.06.2018 19:52:30 »
Dzięki za  Wasze opinie.
Ślady na piasku były w poprzednich wersjach, ale były ledwie widoczne, zależy to chyba od kąta pod jakim patrzy kamera. Piasek ma materiał z adaptive subsurfem i jego "zmarszczki" zasłaniają wgłębienia śladów. Później już uznałem, że efekt jest nie warty roboty.

więcej renderów na:
https://www.artstation.com/artwork/oLvAL [nofollow]
« Ostatnia zmiana: 02.06.2018 09:50:55 wysłana przez Kusociński »
Stacja Artystowo [nofollow]
 

Offline Jerry

Odp: W pustyni i w puszczy
« Odpowiedź #6 dnia: 03.06.2018 15:19:29 »
Mega! Bardzo mi się podoba. No i animacja URSUSA! Jestem pełen podziwu.
 

Offline KafeleK

Odp: W pustyni i w puszczy
« Odpowiedź #7 dnia: 10.06.2018 21:15:33 »
Gdybyś chód robota wzorował na referencjach zwierząt, wyszło by naturalnie. Obecnie wygląda to niestabilnie, ponieważ podczas kroku dwie kończyny po skosie są w górze.
Pozdrawiam, Krzysztof.
 

 

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek