Autor Wątek: Piana w cycles  (Przeczytany 10721 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline altarian

  • Noob
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
    • https://www.facebook.com/altariastudio/
    • Osiągnięcia
Piana w cycles
« dnia: 01.08.2018 18:21:12 »
Siema,
zwaracam się z trudnym pytaniem:). Czy ktoś próbował zrobić pianę w cycles. Przetrzepałem internety i nic.
Zaznaczam że nie chodzi mi o pianę generowaną particlami, tutek Andrew Price to też nie to ani Flip fluids.
Chodzi mi o shader dobrze wyglądającej piany, takiej jak piwo czy płyn do naczyń która będzie dobrze wyglądać na bardzo bliskim ujęciu po nałożeniu np: na kulę. Dobrze by było żeby też nie potrzebowała uv'ałki a była nakładana jako generated. Aha tekstura Voronoi słabo się sprawdza więc tez nie tędy droga:(
Może ktoś z was ma doświadczenia z pianą i może się podzielić wiedzą bądź ma jakieś sugestie.
Z góry dzięki
newbielink:https://www.facebook.com/altariastudio/ [nonactive]
 

 

wysypuje mi program przy przy renderze na GPU w cycles w wersjach powyżej 2.8

Zaczęty przez Jarek LublinDział Tender Blender

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 15276
Ostatnia wiadomość 15.11.2020 16:49:07
wysłana przez Jarek Lublin
2.8 cycles co zrobić by obiekt nie otrzymywał cieni od innego (ale tylko tego)

Zaczęty przez na123Dział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 20194
Ostatnia wiadomość 23.02.2020 11:42:30
wysłana przez na123
2.8 cycles jak stworzyć textrurę proc. z liniami rozchodzącymi nie symetrycznie

Zaczęty przez na123Dział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 15387
Ostatnia wiadomość 08.03.2020 18:23:10
wysłana przez na123
Słabe oświetlenie wewnętrzne w Cycles

Zaczęty przez KubikDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 16106
Ostatnia wiadomość 07.02.2018 11:53:37
wysłana przez Kubik
Cycles ze wsparciem Nvidia RTX?

Zaczęty przez KubikDział Tender Blender

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 14936
Ostatnia wiadomość 08.10.2018 13:00:38
wysłana przez Kubik

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek