Autor Wątek: Barret M82A1 sniper rifle  (Przeczytany 18274 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Redforest

  • Noob
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Barret M82A1 sniper rifle
« dnia: 28.08.2018 14:53:56 »
Witam. Chcę podzielić się swoim ostatnim projektem w Blenderze: karabinem snajperskim Barret M82A1. Renderowane oczywiście w blenderze z cycles. 1200-2500 sampli, renderowanie na gtx960 4gb zajmowało od 12 do 30min.

Link do galerii:
http://www.blender.pl/MGalleryItem.php?id=542

Tutaj link do artstation: newbielink:https://www.artstation.com/artwork/5QW2A [nonactive]

Model dostępny na:
CGTrader: newbielink:http://bit.ly/2PdHamT [nonactive]
Turbosquid: newbielink:http://bit.ly/2wqKkMD [nonactive]
Cubebrush: newbielink:http://cbr.sh/rwy1w5 [nonactive]










 

Offline MieszQ

Odp: Barret M82A1 sniper rifle
« Odpowiedź #1 dnia: 29.08.2018 10:47:37 »
Jak dla mnie model genialny, widac ze hard surface świetnie Ci wychodzi. Moge zapytac ile czasu zajelo Ci dojscie na taki poziom oraz z czego iczyles sie hard surface ? Gratulacje  ;)
 

Offline Redforest

  • Noob
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Barret M82A1 sniper rifle
« Odpowiedź #2 dnia: 30.08.2018 09:18:12 »
@MieszQ
Dzięki ;]. Grafiką zajmuję się od 2013 roku. Do nauki hard surface polecam robienie samochodów.
 

Offline Mad Max

Odp: Barret M82A1 sniper rifle
« Odpowiedź #3 dnia: 30.08.2018 20:48:23 »
Powiem krótko: strzelałbym.
 

Offline Zglif

  • Noob
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Barret M82A1 sniper rifle
« Odpowiedź #4 dnia: 12.09.2018 22:42:01 »
Model świetny, piękne przywiązanie do detalu, nawet spawów nie brakuje :) Pokusiłeś się o low poly i przepalanie czy nie przejmowałeś się gęstością siatki?

Jedyne, co strasznie mnie razi, to materiały, a raczej ich kompletny brak, który zabija wszystko... Żeby nie było, widzę, że to nie jest szara bryła, ale w zasadzie nic się tu nie dzieje. Żadnego zróżnicowania kolorystycznego, przetarć, przybrudzeń, rys, plam oleju, przebarwień cieplnych. Nic. Za to materiał naboi wyszedł pięknie :)

Świetny model, ale zupełnie brakuje mu duszy.
 

Offline Redforest

  • Noob
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Barret M82A1 sniper rifle
« Odpowiedź #5 dnia: 15.09.2018 10:24:46 »
@Zglif
Dzięki. Do spawów zrobiłem teksturę i jest jako displacement. Coś takiego:

newbielink:https://postimg.cc/image/sah6982zb/ [nonactive]
Napisy są na normalce. Polycount nie miał znaczenia, więc się nie przejmowałem.

Taki miałem zamysł od początku, tekstury seamless + wygenerowane. Do modelu low-poly dodałbym, więcej życia :)
 

 

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek