Autor Wątek: Cycles ze wsparciem Nvidia RTX?  (Przeczytany 14933 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kubik

Cycles ze wsparciem Nvidia RTX?
« dnia: 02.10.2018 14:36:36 »
Cześć! ;) Aktualnie planuję zakup karty graficznej i zastanawiam się czy nie zainwestować w najnowszą generację GeForce'ów. Są jakieś informacje czy w Blenderze zostanie jakoś wykorzystana technologia RTX? Z tego co widziałem to w takim Arnoldzie całkiem nieźle zostało to zaimplementowane.
 

Offline Piotr

Odp: Cycles ze wsparciem Nvidia RTX?
« Odpowiedź #1 dnia: 02.10.2018 18:29:34 »
Żadnych oficjalnych zapowiedzi nie słyszałem. Ten czy inny developer wspominał, że nVidia obiecywała pomóc we wdrożeniu ich nowych technologi. Ale w sumie to nic nie znaczy. W planach dla Cyclesa nie ma jeszcze obsługi RTX-ów https://wiki.blender.org/wiki/Source/Render/Cycles/Roadmap

Offline Kubik

Odp: Cycles ze wsparciem Nvidia RTX?
« Odpowiedź #2 dnia: 08.10.2018 13:00:38 »
Ok, dzięki za info
 

 

wysypuje mi program przy przy renderze na GPU w cycles w wersjach powyżej 2.8

Zaczęty przez Jarek LublinDział Tender Blender

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 15269
Ostatnia wiadomość 15.11.2020 16:49:07
wysłana przez Jarek Lublin
2.8 cycles co zrobić by obiekt nie otrzymywał cieni od innego (ale tylko tego)

Zaczęty przez na123Dział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 20185
Ostatnia wiadomość 23.02.2020 11:42:30
wysłana przez na123
2.8 cycles jak stworzyć textrurę proc. z liniami rozchodzącymi nie symetrycznie

Zaczęty przez na123Dział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 15381
Ostatnia wiadomość 08.03.2020 18:23:10
wysłana przez na123
Słabe oświetlenie wewnętrzne w Cycles

Zaczęty przez KubikDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 16092
Ostatnia wiadomość 07.02.2018 11:53:37
wysłana przez Kubik
Realny Velvet w cycles

Zaczęty przez Jarek LublinDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 10569
Ostatnia wiadomość 03.04.2020 09:53:17
wysłana przez Jarek Lublin

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek

p11_3

Wyświetleń: 2024
Autor: Lukasz
w: Rendery