Autor Wątek: Problemy z oświetleniem przy renderingu.  (Przeczytany 10487 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline 3majsie1995

  • Noob
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Problemy z oświetleniem przy renderingu.
« dnia: 15.04.2019 19:36:43 »
Witam.
Robiłem ostatnio model auta w blenderze, a tu nagle napotkałem TAKIE błędy:

Wiecie jak to naprawić? Niektóre części auta nie odbijając nic, mimo iż mają ustawioną funkcje "Glossy" i nie da się tego naprawić, nie pomaga reset blendera, ani pc, będę wdzięczny za wszelką pomoc.
newbielink:https://i.imgur.com/4imeWhN.png [nonactive]
newbielink:https://i.imgur.com/3MDKqxY.png [nonactive]
Jak chodzi o kartę graficzną jest to gtx 1060 6g z najnowszymi sterownikami uprzedzając wasze pytania.
 

Offline winhelp

Odp: Problemy z oświetleniem przy renderingu.
« Odpowiedź #1 dnia: 15.04.2019 20:11:56 »
Standardowy pakiet medyczny:
- shading smooth
- remove doubles
- recalc normals

Offline 3majsie1995

  • Noob
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Problemy z oświetleniem przy renderingu.
« Odpowiedź #2 dnia: 15.04.2019 20:51:08 »
dzięki
 

 

Rendering w 2.8 trwa dłużej i szumi nawet przy dużej ilośći sampli.

Zaczęty przez KrzysztofJDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13891
Ostatnia wiadomość 02.04.2019 16:16:06
wysłana przez alex
Problem ze swiatlem point light przy jednoczesnym uzywaniu HDRI

Zaczęty przez KrzysztofJDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 28029
Ostatnia wiadomość 24.04.2018 01:28:39
wysłana przez KrzysztofJ
Wypalanie nodes do normal - błąd przy cięciu siatki

Zaczęty przez mlody.lewDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 14700
Ostatnia wiadomość 21.06.2019 15:20:59
wysłana przez mortom.ckm
Zagiecia tkaniny przy zginaniu ręki w stawie łokciowym

Zaczęty przez Jarek LublinDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 12313
Ostatnia wiadomość 06.11.2020 14:26:46
wysłana przez Darusia
Realistyczna symulacja dymu przy starcie rakiety

Zaczęty przez KubikDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 15080
Ostatnia wiadomość 12.11.2018 10:41:48
wysłana przez Piotr

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek