Autor Wątek: Wypalanie nodes do normal - błąd przy cięciu siatki  (Przeczytany 14680 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mlody.lew

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Hej. Może pomożecie.
Mam zrobiony obiekt z nałożonymi Wave texture + Voronoi teksture + bump map
Wypalając normal mapę i ją włączając mam podzielony dziwnie obiekt wg cięcia.
Czy da się jakoś wypalić normal mapę bez tych błędów?
 

Offline alex

Odp: Wypalanie nodes do normal - błąd przy cięciu siatki
« Odpowiedź #1 dnia: 14.06.2019 23:50:37 »
... i ją włączając

@mlody.lew zacząłbym właśnie od tego, tzn. zakładając, że wypaliłeś poprawnie -  sprawdzenia color space, czy w nodzie image texture  z normal mapą masz non-color data.

« Ostatnia zmiana: 14.06.2019 23:55:43 wysłana przez alex »
 

Offline mortom.ckm

Odp: Wypalanie nodes do normal - błąd przy cięciu siatki
« Odpowiedź #2 dnia: 21.06.2019 15:20:59 »
Na szybko można texturę "podmalować" normalką z "kuli" i efekt powinin się zniwelować. A na mniejszybko sprawdź czy nie za dużą/ za małą  odległość dałeś w Ray Distance.
Każda porażka jest nawozem sukcesu :)
-------------------------------------------------------------------------------
www.3dworks.pl [nofollow]
 

 

Rendering w 2.8 trwa dłużej i szumi nawet przy dużej ilośći sampli.

Zaczęty przez KrzysztofJDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13857
Ostatnia wiadomość 02.04.2019 16:16:06
wysłana przez alex
Problem ze swiatlem point light przy jednoczesnym uzywaniu HDRI

Zaczęty przez KrzysztofJDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 28002
Ostatnia wiadomość 24.04.2018 01:28:39
wysłana przez KrzysztofJ
Zagiecia tkaniny przy zginaniu ręki w stawie łokciowym

Zaczęty przez Jarek LublinDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 12297
Ostatnia wiadomość 06.11.2020 14:26:46
wysłana przez Darusia
Realistyczna symulacja dymu przy starcie rakiety

Zaczęty przez KubikDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 15058
Ostatnia wiadomość 12.11.2018 10:41:48
wysłana przez Piotr
Łańcuch na dwa sposoby w Blenderze 2.92 Przy pomocy modyfikatorów

Zaczęty przez EasyBlendrDział Tutoriale

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 14712
Ostatnia wiadomość 30.03.2021 16:56:12
wysłana przez EasyBlendr

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek