Autor Wątek: Modele uszkodzone w Blenderze  (Przeczytany 18028 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dominikk

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Modele uszkodzone w Blenderze
« dnia: 28.06.2019 13:17:13 »
Hej, założyłem tutaj wątek bo się nie mogłem odnaleźć na forum jak coś to przenieście.
Spoko, przeniosłem - freeq

Mam problem otóż w blenderze zrobiłem kilka zbroi i gdy je exportuje w formacie fbx. albo obj. ponowne zaimportowanie tych plików kończy się tym że nic nie ma tak jakby się modele uszkodziły już w samym blenderze tak samo nie działa to jak chce zaimportowac te pliki np do Unity albo do Substane paintera wiecie jak odzyskać te pliki żebym ich nie stracił i żeby ponownie działały.
« Ostatnia zmiana: 28.06.2019 20:35:02 wysłana przez Dominikk »
 

Offline hepa

Odp: Modele uszkodzone w Blenderze
« Odpowiedź #1 dnia: 01.07.2019 16:18:07 »
a masz je dobrze wymodelowane ?
spróbuj je pozamieniać na trójkąty.
czasem u mnie źle się exportowały do Substance Paintera, gdy miałem źle zrobioną siatkę.
pomagała zamiana całego modelu na trójkąty.

Może też być niezaakceptowana skala modelu - możesz go nie widzieć, gdy jest zbyt mały / zbyt duży.
najlepiej pokaż ten model. - może coś się uzupełni.
 

Offline Dominikk

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Modele uszkodzone w Blenderze
« Odpowiedź #2 dnia: 01.07.2019 16:59:24 »
Ja już korzystam z blendera kilka lat i zaakceptowanie skali albo trójkaty czy kwadraty nie są mi obce a poza tym modeli jest około 20 więc dziwne żeby każdy się popsuł z tych powodów. Problem poniekąd rozwiązany w blenderze 2.8  innych wersjach coś zadziało ale nadal obawiam się bo często mi się psują modele to już nie pierwszy raz.
 

Offline hepa

Odp: Modele uszkodzone w Blenderze
« Odpowiedź #3 dnia: 01.07.2019 17:07:50 »
A w jaki sposób one Ci się psują ?
 

Offline Dominikk

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Modele uszkodzone w Blenderze
« Odpowiedź #4 dnia: 02.07.2019 17:59:36 »
Modele w taki sposób że jak je exportuje i potem ponownie importuje to nic nie ma. Tak samo działa w substance painterze nie wczytuje modelów
 

Offline hepa

Odp: Modele uszkodzone w Blenderze
« Odpowiedź #5 dnia: 03.07.2019 12:32:55 »
zrób jakiś "głupi" model, który będzie zepsuty i wrzuć na FTP'a, wtedy się wyeliminuje niektóre rzeczy.
bo inaczej to ciężko podpowiedzieć.
 

 

Pisanie skryptów w Blenderze - seria od której możesz zacząć. Nagrania po Polsku

Zaczęty przez ZielonyDział Tutoriale

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 14817
Ostatnia wiadomość 09.02.2021 13:34:58
wysłana przez klafciarz
Image morphing w Blenderze 2.9x czyli płynne przejście pomiędzi obrazami

Zaczęty przez EasyBlendrDział Tutoriale

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 13281
Ostatnia wiadomość 24.03.2021 01:10:12
wysłana przez EasyBlendr
Wyszukuj i importuj ponad 14 milionów modeli bezpośrednio w Blenderze

Zaczęty przez RandalHuckerDział Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 18671
Ostatnia wiadomość 02.12.2022 15:43:49
wysłana przez RandalHucker
Łańcuch na dwa sposoby w Blenderze 2.92 Przy pomocy modyfikatorów

Zaczęty przez EasyBlendrDział Tutoriale

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 14709
Ostatnia wiadomość 30.03.2021 16:56:12
wysłana przez EasyBlendr
Problem dźwięk u Gamekit na Blenderze.

Zaczęty przez RadWolfDział Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 12144
Ostatnia wiadomość 23.09.2017 18:25:07
wysłana przez RadWolf

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek

PZKPFW IV ausf. H

Wyświetleń: 1339
Autor: aziu3
w: PZKPFW IV ausf H Pantera