Autor Wątek: Kilkudniowa wizualizacja  (Przeczytany 16500 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline hepa

Kilkudniowa wizualizacja
« dnia: 30.06.2019 09:54:46 »
Witam wszystkich. Od dłuższego czasu chciałem założyć tu konto. W końcu się na to zdecydowałem.

Chciałbym, jeżeli to możliwe, abyście skomentowali moją pracę. Co według was jest nie tak. Nad czym się skupić, ewentualnie co poprawić.
Renderowane w Cyclesie.



 

Offline winhelp

Odp: Kilkudniowa wizualizacja
« Odpowiedź #1 dnia: 30.06.2019 12:53:34 »
Całkiem ładny render - te buty mnie jakoś drażnią i chyba ze skalą coś nie tak. Okna chyba mają niestandardowe rozmiary.

Offline hepa

Odp: Kilkudniowa wizualizacja
« Odpowiedź #2 dnia: 30.06.2019 13:52:53 »
ok, w takim razie wrzucam bez butów:



z tą skalą to chyba jest najtrudniej, bo robiąc na "oko" tak wychodzi. Prawdopodobnie wypadałoby robić modele pod wymiar. - chyba będzie trzeba tak zacząć robić.

Moje okna są bardziej fanstastyczne niż prawdziwe. ; ) - oczywiście bez wymiarowania.
winhelp - te buty to faktycznie - niepotrzebne .
 

Offline goten22

Odp: Kilkudniowa wizualizacja
« Odpowiedź #3 dnia: 30.06.2019 14:59:29 »
Robiłeś z głowy czy z jakiegoś foto?

Bo trochę to dziwnie wygląda, jakby się design nie zgadzał - zestawienie poduszek z dużym splotem z kanapami ze skóry i jasnym drewnem. Dziwnie to według mnie wygląda. Polecam na początek odtwarzać wnętrza ze zdjęć, będziesz miał dobór mebli z głowy.

Ogólnie cała praca wygląda dobrze - poprawne oświetlenie, dobre materiały, dobre modele. Tylko pomieszczenie mało ciekawe. :P Powodzenia z kolejnymi projektami. ;)
 

Offline hepa

Odp: Kilkudniowa wizualizacja
« Odpowiedź #4 dnia: 30.06.2019 15:37:38 »
- wizkę robiłem z głowy.

- najbardziej chodziło mi o techniczne komentarze. także:

goten22 - dzięki,
winhelp - też dzięki.

/hepa/
 

 

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek