Autor Wątek: Raven  (Przeczytany 24494 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mortus

Raven
« dnia: 03.08.2019 15:48:23 »
Taki mały, fanartowy projekcik na boku. Raven z Teen Titans. Mam nadzieję skończyć ją w miarę szybko, dlatego nie będę raczej robił mimiki, może co najwyżej jakieś predefiniowane miny na shape keyach. Aktualny postęp prac:







« Ostatnia zmiana: 01.09.2019 08:55:55 wysłana przez Mortus »
 

Offline Mortus

Odp: Raven
« Odpowiedź #1 dnia: 10.08.2019 15:48:21 »
Aktualizacja. Na razie jeszcze bez włosów.


Offline Mortus

Odp: Raven
« Odpowiedź #2 dnia: 15.08.2019 13:00:13 »
Włoski. Po wyrenderowaniu zauważyłem jeszcze kilka rzeczy do poprawy, ale już trudno, poprawię później. Na razie wrzucam jak jest. Oprócz tego pracowałem też nad tym takim magio-energiowym efektem. Nie wiem jak te jej moce się nazywają, ale pewnie każdy kto kojarzy Raven, wie o co chodzi.




Offline Mortus

Odp: Raven
« Odpowiedź #3 dnia: 28.08.2019 10:51:10 »
Zanim wyrenderuję finalne pozy, potrzebuję małej porady. Cóż, gdy Raven ma na głowie kaptur, to idzie on zawsze w parze z nieprzyzwoicie ciemnym cieniem na jej twarzy. Z fizycznego i czysto logicznego punktu widzenia nie ma to za bardzo sensu, bo żeby taki cień się w tym miejscu pojawił, nad jej głową musiałoby być jakieś źródło światła. W normalnych warunkach oświetleniowych, a co za tym idzie - na renderze nie ma co więc liczyć na taki cień w tym miejscu. Mimo to, jako że jest to dość charakterystyczny element postaci, postanowiłem ten efekt sztucznie dodać i zastanawiam się, czy jest w tym w ogóle jakiś sens. Pytanie jest więc takie - wygląda to lepiej z, czy bez tego efektu?


Offline Piotr

Odp: Raven
« Odpowiedź #4 dnia: 28.08.2019 11:14:33 »
Środkowa wersja wygląda najlepiej.

Offline winhelp

Odp: Raven
« Odpowiedź #5 dnia: 28.08.2019 16:59:28 »
Mam takie samo odczucie jak Piotr - środkowy najlepszy - przy założeniu, że te białe oczy to tak mają być a cień jest podkreśleniem jej złego charakteru.

Offline Jerry

Odp: Raven
« Odpowiedź #6 dnia: 28.08.2019 17:59:18 »
Jak dla mnie ostatni. Cień jest dodany na wyrenderowanym obrazie czy jakiś myk ze światłem?
 

Offline Mortus

Odp: Raven
« Odpowiedź #7 dnia: 29.08.2019 13:40:33 »
Ok, dzięki wielkie za opinie. Czyli wygląda na to, że cień zostaje.
W animowanych wersjach Raven najczęściej miała te białe, świecące oczy gdy używała swojej mocy. O ile dobrze pamiętam. W każdym razie no tak ma być, taki jest jeden z elementów tej postaci który staram się brać pod uwagę.

@Jerry  Ani to, ani to. Próbowałem coś kombinować z dodatkowym, niewidzialnym obiektem na twarzy, którego zadaniem było sztuczne rzucanie cienia, ale średnio to zdawało egzamin. Ostatecznie zrobiłem gradialne przejście między 2 materiałami na twarzy, z których jeden to domyślny materiał, a drugi to po prostu emission z czarnym kolorem. To samo na włosach, brwiach itd. Siła tego efektu jest sterowana driverem z poziomu rigu, więc mogę łatwo kontrolować zaciemnienie na całej twarzy za pomocą jednego suwaka.

Offline Mortus

Odp: Raven
« Odpowiedź #8 dnia: 01.09.2019 08:53:11 »
Wydaje mi się, że to by było na tyle jeśli chodzi o ten drobny projekt. Tak jak wcześniej pisałem, postać jest bez mimiki. Zrobiłem tylko prosty rig do górnych powiek i oczywiście gałek ocznych. W każdym razie zostawiam kilka renderów i jeśli nikomu nic się w oczy nie rzuci, to tak już tę postać zostawię. Teraz czas wracać do głównego projektu.


 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Hemil15

Offline messa

  • Noob
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • https://www.trojmiasto.pl/Laryngolog-dr-D-Tretiakow-o56307.html
    • Osiągnięcia
Odp: Raven
« Odpowiedź #9 dnia: 23.09.2019 09:57:02 »
Świetny projekt!
 

Offline Mortus

Odp: Raven
« Odpowiedź #10 dnia: 25.09.2019 13:43:15 »
Dzięki, super że się podoba  ;D

 

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek