Autor Wątek: Blender scrypt heavypoly  (Przeczytany 13731 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Klamka

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Blender scrypt heavypoly
« dnia: 02.09.2019 13:43:32 »


Witam mam pytanie  o scrypt  heavypoly blender, jestem nowy w temacie blendera,  miałem wcześniej styczność  z 3sd max . Pytanie jest jak w scrypt  heavypoly  blender zmienić parametry obiektu za pomocą jednostek miary , po odpaleniu programu  obiekt w scenie jest już w edycji Edit Mode i  w opcji item  Transfom brak dimensions   xyz aby wpisać parametry  długości , szerokości i wysokości . Po usunięciu obiektu  startowego i nadaniu nowego ta sama sytuacja obiekt jest od razu w  Edit Mode  nie  wiem czy dobrze używam słownictwa chodzi mi ,że obiekt jest od razu edytowany do wyciągania ,  wytłaczana  . Wersja blender 2.8
 

 

Blender Generalist Poszukiwany!/ Postprodukcja Warszawa Badi Badi

Zaczęty przez BadiBadiDział Oferty pracy (bez ogłoszeń FREE)

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 22205
Ostatnia wiadomość 18.07.2022 16:19:11
wysłana przez BadiBadi
ZBrush Core to Blender (czy można użyć VRML to zrobienia textury)

Zaczęty przez CodajDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 23457
Ostatnia wiadomość 09.04.2019 13:29:19
wysłana przez alex
Symulacja ognia/dymu. Jego brak w renderze. Blender 2.79/2.8.

Zaczęty przez EldDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 27214
Ostatnia wiadomość 07.08.2019 09:28:41
wysłana przez Kubik
Tutoriał dla nowicjuszy blenderowania modelowanie i animacja wirusa Blender 2.9x

Zaczęty przez EasyBlendrDział Tutoriale

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 23326
Ostatnia wiadomość 22.10.2021 16:32:15
wysłana przez OLKa
Płynne sterowanie dżojstikiem w blender game.

Zaczęty przez Bar HorabDział Tender Blender

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 22541
Ostatnia wiadomość 31.01.2019 17:19:43
wysłana przez Bar Horab

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Projektor

Wyświetleń: 1597
Autor: Arnold Bieniasz
w: Moje prace 3D