Autor Wątek: Demon  (Przeczytany 34527 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mortus

Demon
« dnia: 29.10.2019 14:00:26 »
Taki mały projekt, który miałem nadzieję skończyć na Halloween, ale wygląda na to, że zajmuje mi więcej czasu niż się spodziewałem, więc najpewniej nie skończę go na czas. W każdym razie jest to fanart bazujący na ostatnim bossie z gry MediEvil 2 - The Demon.

A tutaj link do oryginalnego conceptu z gry: https://gallowmere.fandom.com/wiki/The_Demon

Aktualny progress:

« Ostatnia zmiana: 27.11.2019 21:35:03 wysłana przez Mortus »
 

Offline winhelp

Odp: Demon
« Odpowiedź #1 dnia: 29.10.2019 22:27:39 »
Nie wiem jakie plany na przyszłość ale w części między kopytami a głową mało demoniczny (taki jakby kopia z człowieka). I te skrzydła jakieś puste. Czaszka super.

Offline Mortus

Odp: Demon
« Odpowiedź #2 dnia: 30.10.2019 10:01:28 »
Zgadza się, postura w dużej części ludzka. Ale w oryginale tak to w sumie wygląda. Zaglądałeś w link? Tam na szkicu i screenach z gry mniej więcej widać jaki ma być efekt końcowy. Pytam, bo nie jestem pewny czy ta uwaga o mało demonicznej aparycji tyczy się ogólnie designu tej postaci, czy po prostu tylko tej mojej interpretacji.

Offline winhelp

Odp: Demon
« Odpowiedź #3 dnia: 30.10.2019 11:10:31 »
Nie zauważyłem linku. Jak to ma być wzór to spoko wyszło. Ze skrzydłami będzie już cacy. :)

Offline Mortus

Odp: Demon
« Odpowiedź #4 dnia: 30.10.2019 11:57:37 »
Faktycznie, link niespecjalnie rzuca się w oczy, zaraz zedytuję posta i przesunę go wyżej.Okej, czyli chyba mogę się brać za wykończenie sculptu i retopo.

Offline Piotr

Odp: Demon
« Odpowiedź #5 dnia: 30.10.2019 14:38:37 »
Czacha super. Ciało jakieś gładkie, ale rozumiem, że jeszcze nie rzeźbiłeś detali?

Offline Mortus

Odp: Demon
« Odpowiedź #6 dnia: 31.10.2019 10:13:00 »
Dzięki. Tak, detale dopiero będą robione, finalnie to nie będzie wyglądało tak gładko.

Offline Mortus

Odp: Demon
« Odpowiedź #7 dnia: 11.11.2019 15:47:22 »
Tekstury zrobione, rig zrobiony, particle zrobione. Nie nazwałbym go jeszcze skończonym, ale już blisko. Do niektórych poz będę potrzebował jeszcze ognia, mam już wstępną symulację. To be continued...


Offline winhelp

Odp: Demon
« Odpowiedź #8 dnia: 11.11.2019 16:07:33 »
Łoo postęp. Ale te skrzydła jakieś takie "firankowe", jak kotara a nie błony w skrzydłach.

Offline Mortus

Odp: Demon
« Odpowiedź #9 dnia: 15.11.2019 15:48:46 »
Okej, to mała poprawka. Jak to wypada teraz?


Offline winhelp

Odp: Demon
« Odpowiedź #10 dnia: 15.11.2019 23:06:10 »
Lepiej ale może jednak dodać tam kość na środku - o co mi chodzi:
https://scx2.b-cdn.net/gfx/news/hires/2014/tinymusclesh.jpg
https://cdn141.picsart.com/296487725084211.png?r1024x1024
https://www.google.com/search?q=dragon wings

edit/ Tylko, że pewnie chcesz zachować wierność oryginałowi.
« Ostatnia zmiana: 15.11.2019 23:08:03 wysłana przez winhelp »
 

Offline Mortus

Odp: Demon
« Odpowiedź #11 dnia: 16.11.2019 21:45:02 »
No dokładnie tak jak mówisz - staram się trzymać oryginału i celowo unikam tych dodatkowych elementów na środku. Zobaczymy, spróbuję jakoś tutaj przemycić te dodatkowe kości. Najwyżej zostawię tak jak jest.

Offline winhelp

Odp: Demon
« Odpowiedź #12 dnia: 17.11.2019 00:01:06 »
Albo te końcówki skrzydeł zrobić ręcznie jakoś lepiej (cokolwiek miało by to znaczyć) teraz jest tam jakaś (wydaje mi się) mniej lub bardziej automatyczna maska z tekstury proceduralnej przez co pewne obcięte elementy lewitują dalej na swoim miejscu. Może coś bardziej postrzępionego w głąb - i to nadało by od razu jakiś pewną formę reszcie skrzydła już bez tych dodatkowych kości?

Offline Mortus

Odp: Demon
« Odpowiedź #13 dnia: 17.11.2019 20:20:20 »
Może teraz?


Offline winhelp

Odp: Demon
« Odpowiedź #14 dnia: 17.11.2019 23:58:07 »
Ooooo!!!  8)

 

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek