Autor Wątek: Plamy na renderze  (Przeczytany 12780 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline eosek

Plamy na renderze
« dnia: 19.11.2019 11:29:19 »
Witam wszystkich.  Scena renderowana z 100 sampli. Na drzwiach  i suficie mam białe plamy. Jak to mogę naprawić?
 

Offline Piotr

Odp: Plamy na renderze
« Odpowiedź #1 dnia: 19.11.2019 15:53:47 »
Nie jestem pewien: Chodzi o to, że powierzchnia nie jest gładka, tylko rozmazany wzorek jest na niej?

Jeżeli tak, to zgaduję, że użyłeś blenderowego denoisera. Nie umiem go ustawić tak, aby nie zepsuł gładkich powierzchni. W ciągu tygodnia (chyba) powinien wyjść Blender 2.81 z nowym odszumianiem od Intela.

Możesz już teraz pobrać betę nowej wersji programu i przetestować intelowskiego denoisera ze strony https://builder.blender.org/download/ Tu powinno być coś o tym, jak tego używać https://blenderartists.org/t/blender-2-81-ai-denoiser-use-and-results/1176351

Offline eosek

Odp: Plamy na renderze
« Odpowiedź #2 dnia: 20.11.2019 00:27:05 »
W Blender 2.81 wyłączyłem denoising. W Compositing ustawiłem noda  i jest dużo lepiej.
« Ostatnia zmiana: 20.11.2019 00:29:45 wysłana przez eosek »
 

 

wysypuje mi program przy przy renderze na GPU w cycles w wersjach powyżej 2.8

Zaczęty przez Jarek LublinDział Tender Blender

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 15314
Ostatnia wiadomość 15.11.2020 16:49:07
wysłana przez Jarek Lublin
Symulacja ognia/dymu. Jego brak w renderze. Blender 2.79/2.8.

Zaczęty przez EldDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 27215
Ostatnia wiadomość 07.08.2019 09:28:41
wysłana przez Kubik
Importowany model niewidoczny w Końcowym Renderze

Zaczęty przez cdvrmggtDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 18849
Ostatnia wiadomość 28.02.2020 22:36:02
wysłana przez cdvrmggt
Brak płynności animacji po renderze.

Zaczęty przez KubikDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 19562
Ostatnia wiadomość 21.01.2019 17:34:51
wysłana przez winhelp
Utrata jakości po renderze

Zaczęty przez hudson462Dział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 19028
Ostatnia wiadomość 20.09.2018 18:11:46
wysłana przez Zglif

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek

screenshot03fssds

Wyświetleń: 1588
Autor: mobster
w: [GAMEART] Gewehr 43