Autor Wątek: Kuchnia dla teściowej  (Przeczytany 20699 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline m.arc.in

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Kuchnia dla teściowej
« dnia: 02.12.2019 21:21:09 »
Hej.
Nowy na forum. Blendera używam od prawie 10 lat. Wcześniej pracowałem w 3d maxie, AutoCadzie i Rhino, ale od kilku lat wszystko robię w blenderze. Renderuję w Octane Render, ale od tego roku zacząłem robić wszystko łącznie z renderowaniem i postprocesingiem w Blenderze.

Kuchnię zrobiłem dla teściowej. Było kilka wersji, pokazuję jedną, która mi się najbardziej podoba. Teściowa wybrała inną :)

niektóre modele pochodzą z chocofur.com. Szafki, fronty, uchwyty, krzesła, lampy, okap kuchenny moje modele. Laptop, sofa, poduszki na krzesłach, kuchenka, piekarnik, ozdoby chocofur.
Blender 2.81 512 sampli z AI-denoiser. ok 20-25 minut na klatkę na 2x GTX 180Ti.

M.
 

Offline m.arc.in

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Kuchnia dla teściowej
« Odpowiedź #1 dnia: 02.12.2019 21:22:07 »
Kilka więcej obrazków :)
 

Offline winhelp

Odp: Kuchnia dla teściowej
« Odpowiedź #2 dnia: 02.12.2019 21:39:39 »
Fajne rendery.

Offline Jerry

Odp: Kuchnia dla teściowej
« Odpowiedź #3 dnia: 05.12.2019 20:28:46 »
Przesadziłeś z Focal Length. Wszystko jest "rozciągnięte". Spróbuj ustawić wartość około 25, ustawić odpowiednio karerę a jeśli znajdzie się poza ścianą zmień clip start na większą wartość. Cała reszta bardzo fajnie wyszła.
 

Offline PoskramiaczSmokówiSmoczyc

  • Noob
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Kuchnia dla teściowej
« Odpowiedź #4 dnia: 15.01.2020 11:30:51 »
Mam identyczną kuchnie w chacie :D
Szukasz czegoś na cellulit? Zapraszamy na newbielink:https://vialisebodywrapping.pl/ [nonactive]
 

Offline hardry

  • Noob
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Kuchnia dla teściowej
« Odpowiedź #5 dnia: 31.01.2020 07:49:04 »
Sama bym taką chciała :)
 

 

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek