Autor Wątek: Brak kolorów w .gltf w wersji 2.79b  (Przeczytany 17989 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ramona

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Brak kolorów w .gltf w wersji 2.79b
« dnia: 30.01.2020 20:07:56 »
Witajcie,
po dodaniu materiału (koloru) na ściany 'cube'  plik .gltf  nie wyświetla wszystkich ścian kolorowych. Jedna pozostaje biała.

Jak to naprawić?
 

 

Symulacja ognia/dymu. Jego brak w renderze. Blender 2.79/2.8.

Zaczęty przez EldDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 27214
Ostatnia wiadomość 07.08.2019 09:28:41
wysłana przez Kubik
[Addon] Archimesh - brak zakładki w bocznym panelu

Zaczęty przez KusocińskiDział Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 22261
Ostatnia wiadomość 23.09.2017 10:12:07
wysłana przez Kusociński
Blender 2.92 - wartości w kole kolorów

Zaczęty przez KubikDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 13017
Ostatnia wiadomość 04.03.2021 03:07:50
wysłana przez Zuorion
Brak płynności animacji po renderze.

Zaczęty przez KubikDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 19562
Ostatnia wiadomość 21.01.2019 17:34:51
wysłana przez winhelp
brak widoczności w Solid i Wireframe

Zaczęty przez RodiaDział Tender Blender

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 19424
Ostatnia wiadomość 23.04.2021 09:29:56
wysłana przez Piotr

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek