Autor Wątek: rozbudowane pliki bryłowe solidworks / creo (asm) na potrzeby grafika (3ds,dea)  (Przeczytany 14010 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sławek

  • Noob
  • Wiadomości: 0
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
witam ,
tworze bryły w programach parametrycznych , od kilku dni zmagam się z kwestią jak w temacie , w szczegółach sytuacja wygląda następująco
Mam rozbudowane złożenia przygotowane w soildworks i creo (programy parapetryczne typu CAD) , na potrzeby grafika potrzebuje zapisac je po pierwsze w plikach 3ds lub dea , po drugie co najwazniejsze powinny zajmowac do 500kb,  ale przy tym nie tracić zbytnio na jakości. Blender daje możliwość prostej tranformacji plikow obj, stl na ww wspomniane 3ds , dea jednak bryły tracą znacznie na jakości , a ich rozmiar przekracza 1gb (patrz załączniki). Prośba o pomoc , może ktoś współpracował z grafikiem w opisanym kontekście i poradzi jak działać, czy blender to dobra narzędzie . Material ma sluzyc grafikowi do wykonania aranzacji, być też uwolniony do ogołneo pobierania z internetu.  Zalaczony jpg obrazuje sytuacje . Zastanawiam się czy w blender zapisując plik .obj na 3ds mam możliowść jakiejść regulacji jakości zapisanego pliku . Obj importowany w blender wyglada dobrze, wyesportowany do 3ds traci na jakości     
 

Offline hepa

Fajny temat.
Jakiś czas temu miałem styczność z tym Solidem. Nie wiem, czy to pomoże, ale dostawalem od konstruktora pliki STL. Po czym z nich robilem animacje. Z tego co pamiętam, te pliki były na prawdę małe.

Odnośnie Twego tematu, to jak Blender generuje Ci takie pliki, to może sprobuj 3DStudioMaxa.
Nigdy nie lubilem tego formatu 3ds.
 

 

Poszukujemy grafika 3D -Szczecin

Zaczęty przez pixelagestudioDział Oferty pracy (bez ogłoszeń FREE)

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 11107
Ostatnia wiadomość 23.10.2017 11:48:08
wysłana przez pixelagestudio
Grafika

Zaczęty przez hepaDział Offtopic

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 14697
Ostatnia wiadomość 24.09.2019 10:55:37
wysłana przez misztal

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek