Autor Wątek: Przeniesienie panelu "Color Management"  (Przeczytany 17935 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mortom.ckm

Przeniesienie panelu "Color Management"
« dnia: 24.06.2020 11:13:37 »
Witam,
Mam takie pytania odnośnie UI, a mianowicie jak w temacie - chodzi mi o przeniesienie panelu "Color Management"  z Properties do bocznego panelu w "Image Editor". Nie wiem jak ten temat ugryźć.  Czy jest jakaś metoda na wywołanie takiej opcji w pytonie? A jeśli jest to mógłby mi ktoś pomóc w tej kwestii?

Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: 24.06.2020 11:17:37 wysłana przez mortom.ckm »
Każda porażka jest nawozem sukcesu :)
-------------------------------------------------------------------------------
www.3dworks.pl [nofollow]
 

Offline alex

Odp: Przeniesienie panelu "Color Management"
« Odpowiedź #1 dnia: 25.06.2020 03:10:41 »
@mortom.ckm, z przeniesieniem w pythonie, takim żeby w jednym miejscu usunąć panel, a w innym utworzyć to nie wiem czy to będzie dobry pomysł. Natomiast jeśli chodzi o zrobienie duplikatu panelu w "Image Editor" to ja bym zrobił takie podejście.

Jeszcze jedna kwestia - to już standardowe opcje poza skryptem, ale jak chcesz edytować inny obraz niż wyrenderowany to musisz zaznaczyć w zakładce Image "view as render", a poźniej przy zapisywaniu "save as render".

from bpy.types import Panel

class ObjPanel(Panel):
    bl_label = "Hello World"
    bl_space_type = 'IMAGE_EDITOR'
    bl_region_type = 'UI'
   
class color_management(ObjPanel):
    bl_label = "Color Management"
    bl_options = {'DEFAULT_CLOSED'}
    bl_order = 100
   
    def draw(self, context):
        layout = self.layout
        layout.use_property_split = True
        layout.use_property_decorate = False  # No animation.

        scene = context.scene
        view = scene.view_settings

        flow = layout.grid_flow(row_major=True, columns=0, even_columns=False, even_rows=False, align=True)

        col = flow.column()
        col.prop(scene.display_settings, "display_device")

        col.separator()

        col.prop(view, "view_transform")
        col.prop(view, "look")

        col = flow.column()
        col.prop(view, "exposure")
        col.prop(view, "gamma")

        col.separator()

        col.prop(scene.sequencer_colorspace_settings, "name", text="Sequencer")




class color_management_curves(ObjPanel):
    bl_label = "Use Curves"
    bl_parent_id = "color_management"
    bl_options = {'DEFAULT_CLOSED'}
   
    def draw_header(self, context):

        scene = context.scene
        view = scene.view_settings

        self.layout.prop(view, "use_curve_mapping", text="")

    def draw(self, context):
        layout = self.layout

        scene = context.scene
        view = scene.view_settings

        layout.use_property_split = False
        layout.use_property_decorate = False  # No animation.

        layout.enabled = view.use_curve_mapping

        layout.template_curve_mapping(view, "curve_mapping", type='COLOR', levels=True)

def register():
    from bpy.utils import register_class
    register_class(color_management)  # register first
    register_class(color_management_curves)


if __name__ == "__main__":
    register()
« Ostatnia zmiana: 25.06.2020 03:37:01 wysłana przez alex »
 

 

[Addon] Archimesh - brak zakładki w bocznym panelu

Zaczęty przez KusocińskiDział Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 22196
Ostatnia wiadomość 23.09.2017 10:12:07
wysłana przez Kusociński
Nod image Texture zmiana z sRGB na Non-Color

Zaczęty przez eosekDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 17234
Ostatnia wiadomość 18.09.2020 12:28:33
wysłana przez eosek
"Inteligentna wizualizacja/animacja"

Zaczęty przez Penny_RaVDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 20003
Ostatnia wiadomość 05.12.2018 22:55:38
wysłana przez Tvaroog
kopiowanie "kompletnego objektu"

Zaczęty przez pawe3Dział Tender Blender

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 15210
Ostatnia wiadomość 10.10.2020 13:41:17
wysłana przez pawe3
Niewyraźny render("szumy"?)

Zaczęty przez DiabloDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 27897
Ostatnia wiadomość 24.09.2017 18:54:15
wysłana przez D7470

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek