Autor Wątek: Zagiecia tkaniny przy zginaniu ręki w stawie łokciowym  (Przeczytany 12301 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jarek Lublin

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Witam
Proszę o pomoc - może być link ponieważ nic nie znalazłem  - jak zrobić zagiecia tkaniny np bluza w stawie łokciowym - chodzi mi o animację zginania reki i wtedy po wewnętrznej stronie materiał zagina się i nachodzi na siebię fałdami. Z góry dziękuję za pomoc

Pozdrawiam
 

Offline Piotr

Odp: Zagiecia tkaniny przy zginaniu ręki w stawie łokciowym
« Odpowiedź #1 dnia: 06.11.2020 11:15:15 »
Jeśli miałbym rzucać pomysłami, to może użyć do tego Shape Key? https://www.youtube.com/watch?v=OITWiN8Dplo

Offline Darusia

  • Noob
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Zagiecia tkaniny przy zginaniu ręki w stawie łokciowym
« Odpowiedź #2 dnia: 06.11.2020 14:26:46 »
Piotr ma rację, to też była moja pierwsza myśl.
 

 

Rendering w 2.8 trwa dłużej i szumi nawet przy dużej ilośći sampli.

Zaczęty przez KrzysztofJDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13864
Ostatnia wiadomość 02.04.2019 16:16:06
wysłana przez alex
Problem ze swiatlem point light przy jednoczesnym uzywaniu HDRI

Zaczęty przez KrzysztofJDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 28010
Ostatnia wiadomość 24.04.2018 01:28:39
wysłana przez KrzysztofJ
Wypalanie nodes do normal - błąd przy cięciu siatki

Zaczęty przez mlody.lewDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 14684
Ostatnia wiadomość 21.06.2019 15:20:59
wysłana przez mortom.ckm
Realistyczna symulacja dymu przy starcie rakiety

Zaczęty przez KubikDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 15061
Ostatnia wiadomość 12.11.2018 10:41:48
wysłana przez Piotr
Łańcuch na dwa sposoby w Blenderze 2.92 Przy pomocy modyfikatorów

Zaczęty przez EasyBlendrDział Tutoriale

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 14716
Ostatnia wiadomość 30.03.2021 16:56:12
wysłana przez EasyBlendr

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek