Autor Wątek: Eksport rigu FBX  (Przeczytany 11199 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Nastatkulitz

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Eksport rigu FBX
« dnia: 03.12.2020 12:13:40 »
Hej, Może ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i zna rozwiązanie? Pracujemy nad grą pod unity i chłopak zrobił prefaby na podstawie modelu owcy. Potrzebny jest nam drugi wariant tego modelu żebyśmy mogli podmieniać go w trakcie gry, chodzi o delikatne modyfikacje geometrii. Model jest zriggowany i po przepuszczeniu go przez blendera prefab się wywala - importuję FBX, zmieniam geometrię, eksprortuję i już nie działają animacje, bo w hierarchii obiektu pojawił się nowy element - armature. W oryginale origowanie zaczyna się od root>Hip_L2>Hip_R2 itd. Po przepuszczeniu przez Blender to jest Armature>Root>Hip_L2 itd... Czy ktoś wie jak z tego wybrnąć?
 

 

eksport ustawień z 2.8 do 2.9

Zaczęty przez Michał BlendDział Tender Blender

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 16235
Ostatnia wiadomość 25.09.2020 19:25:00
wysłana przez Michał Blend

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek