Autor Wątek: Tutek - pociągnięcie pędzla za pomocą nodów  (Przeczytany 13098 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Piotr

Tutek - pociągnięcie pędzla za pomocą nodów
« dnia: 21.01.2021 09:30:36 »
Hej,
Zrobiłem krótki tutek o tym, jak za pomocą nodów zrobić animowany ślad pędzla. Uwaga na okropny polski akcent ;)



https://www.youtube.com/watch?v=vsFot97V2As

Offline winhelp

Odp: Tutek - pociągnięcie pędzla za pomocą nodów
« Odpowiedź #1 dnia: 23.01.2021 20:46:35 »
Moje uszy... już zostań przy polskim.

Offline Piotr

Odp: Tutek - pociągnięcie pędzla za pomocą nodów
« Odpowiedź #2 dnia: 24.01.2021 15:49:01 »
Nie ma szans. Nagrywam tylko po to, by rozsadzać wasze mózgi swym akcentem.

Offline PollarTVV

  • Noob
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Tutek - pociągnięcie pędzla za pomocą nodów
« Odpowiedź #3 dnia: 25.02.2021 23:59:11 »
Jaki akcent XD Zaraz rzygne
 

Offline Zielony

Odp: Tutek - pociągnięcie pędzla za pomocą nodów
« Odpowiedź #4 dnia: 28.02.2021 18:07:46 »
Brzmi jak brzmi ale to zawsze trochę pomaga oswoić się z mówieniem w obcym języku i samym mówieniem do mikrofonu tak jak oglądanie filmów/seriali/bajek pozwala osłuchać się z językiem ;)

+1 za wysiłek
Twór białkowy przekształcający kawę na tutoriale.
 

 

Sekwencja chodu zrobiona, a jakże, za pomocą Grease Pencila

Zaczęty przez Łukasz RusinekDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 15411
Ostatnia wiadomość 04.11.2019 08:17:22
wysłana przez Łukasz Rusinek
Kontrolowanie gęstości objętości kuli za pomocą tekstur

Zaczęty przez KubikDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 11440
Ostatnia wiadomość 07.04.2020 17:17:39
wysłana przez Kubik
Jak przeładować tekstury w edytorze nodów.

Zaczęty przez JerryDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 15075
Ostatnia wiadomość 29.11.2017 09:41:31
wysłana przez goten22
Tutek - Compound Parent dla rigid body

Zaczęty przez PiotrDział Tutoriale

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 11617
Ostatnia wiadomość 01.03.2021 12:51:40
wysłana przez Piotr

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek