Autor Wątek: Jak wywołać menu edycji obiektu  (Przeczytany 15719 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline maly661

  • Noob
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Jak wywołać menu edycji obiektu
« dnia: 02.02.2021 09:15:55 »
Witam.
Jak wywołać menu edycji wstawianego obiektu? Po wstawieniu obiektu/krzywej  ukazuje  się takie menu jak na załączonym screen'ie.

Można w nim edytować parametry ilości segmentów itp.
Po przesunięciu obiektu to menu znika. czy jest możliwość włączenia tego menu ponownie czy tylko jest to możliwe podczas dodania obiektu?
 
 

Offline Piotr

Odp: Jak wywołać menu edycji obiektu
« Odpowiedź #1 dnia: 02.02.2021 11:04:20 »
To działa tylko po dodaniu obiektu. Każda operacja na obiekcie wyłącza edycję.
 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: maly661

Offline klafciarz

Odp: Jak wywołać menu edycji obiektu
« Odpowiedź #2 dnia: 03.02.2021 14:46:05 »
Ostatnie menu można przywołać F9. Oczywiście jak już przesunąłeś obiekt, będzie to menu "move" / ale jeśli przypadkowo kliknąłeś i znikło, możesz zmienić parametry.
 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: maly661

 

Renderowanie animacji obiektu z tłem green screen.

Zaczęty przez mihuuDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 14480
Ostatnia wiadomość 02.11.2021 17:07:02
wysłana przez mihuu
Subdivision surface i twarde krawędzie innego obiektu

Zaczęty przez ReguglakDział Modelowanie

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 17532
Ostatnia wiadomość 22.02.2019 12:35:50
wysłana przez przemobp
Indywidualne odbicie lustrzane obiektu

Zaczęty przez ReguglakDział Modelowanie

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 15217
Ostatnia wiadomość 02.03.2019 14:36:48
wysłana przez goten22
Historia modelowania danego obiektu

Zaczęty przez brtkDział Modelowanie

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 21467
Ostatnia wiadomość 08.12.2017 09:14:04
wysłana przez wefhy
Zanikanie obiektu po oddaleniu

Zaczęty przez KaluuiDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 16487
Ostatnia wiadomość 25.02.2021 14:55:26
wysłana przez Piotr

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek

screenshot03fssds

Wyświetleń: 1588
Autor: mobster
w: [GAMEART] Gewehr 43