Autor Wątek: DWG/DXF to Blender  (Przeczytany 14377 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Whisky Mike

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
DWG/DXF to Blender
« dnia: 18.02.2021 10:48:53 »
Cześć ludzie

Mam Blendera 2.91.2. Chciałabym zaimportować pliki 3D dwg lub dxf aby móc renderować w Blenderze ale niestety standardowa addon nie działa. Przeszukałem już chyba cały internet i żadna metoda nie działa.

Macie pomysł jak ten problem rozwiązać?
 

Offline mortom.ckm

Odp: DWG/DXF to Blender
« Odpowiedź #1 dnia: 19.02.2021 10:14:22 »
Próbowałeś zaimportować pliki w wersji 2.7x? może coś poknocili w wersji 2.9?
A jak nie zadziała to spróbuj użyć tego konwertera: https://anyconv.com [nofollow] - o dziwo konwertuje również pliki MAXa.
Pozdr.
« Ostatnia zmiana: 19.02.2021 10:21:15 wysłana przez mortom.ckm »
Każda porażka jest nawozem sukcesu :)
-------------------------------------------------------------------------------
www.3dworks.pl [nofollow]
 

 

Blender Generalist Poszukiwany!/ Postprodukcja Warszawa Badi Badi

Zaczęty przez BadiBadiDział Oferty pracy (bez ogłoszeń FREE)

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 22200
Ostatnia wiadomość 18.07.2022 16:19:11
wysłana przez BadiBadi
ZBrush Core to Blender (czy można użyć VRML to zrobienia textury)

Zaczęty przez CodajDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 23452
Ostatnia wiadomość 09.04.2019 13:29:19
wysłana przez alex
Symulacja ognia/dymu. Jego brak w renderze. Blender 2.79/2.8.

Zaczęty przez EldDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 27207
Ostatnia wiadomość 07.08.2019 09:28:41
wysłana przez Kubik
Tutoriał dla nowicjuszy blenderowania modelowanie i animacja wirusa Blender 2.9x

Zaczęty przez EasyBlendrDział Tutoriale

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 23322
Ostatnia wiadomość 22.10.2021 16:32:15
wysłana przez OLKa
Płynne sterowanie dżojstikiem w blender game.

Zaczęty przez Bar HorabDział Tender Blender

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 22536
Ostatnia wiadomość 31.01.2019 17:19:43
wysłana przez Bar Horab

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek