Autor Wątek: Tutek - Compound Parent dla rigid body  (Przeczytany 11650 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Piotr

Tutek - Compound Parent dla rigid body
« dnia: 01.03.2021 12:51:40 »
Hej,

Tym razem zajmiemy się kolizjami dla obiektów rigid body. W tym tutorialu pokazuję jak zrobić łańcuch korzystając z nowego* kształtu kolizji o nazwie Compound Parent.

* Nie aż tak nowego, bo wprowadzonego w 2.91, a właśnie wyszedł 2.92.



Bezpośredni odnośniki https://www.youtube.com/watch?v=UMAslxyHIT8
« Ostatnia zmiana: 01.03.2021 12:54:11 wysłana przez Piotr »
 

 

Użycie "parent" dlaczego składniki się przemieszczają? (początkujący)

Zaczęty przez qba54Dział Modelowanie

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 3902
Ostatnia wiadomość 08.08.2024 16:36:48
wysłana przez Piotr
Tutek - pociągnięcie pędzla za pomocą nodów

Zaczęty przez PiotrDział Tutoriale

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 13130
Ostatnia wiadomość 28.02.2021 18:07:46
wysłana przez Zielony
Opóźnienie w symulacji Rigid Body Constraint

Zaczęty przez MortusDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 9241
Ostatnia wiadomość 04.12.2018 12:18:37
wysłana przez Mortus

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek