Autor Wątek: Dodatkowy pasek cienia na kuli  (Przeczytany 12392 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Raksow

  • Noob
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Dodatkowy pasek cienia na kuli
« dnia: 17.04.2021 15:53:25 »
Robię projekt ziemi z tutoriala i mam taki problem że wzdłuż ziemi pojawia się cień gdzie w poradniku tego cienia nie ma i nie mam pojęcia jak to rozwiązać.

Tutaj link do zdjęć mojego problemu:
newbielink:https://i.imgur.com/HJ0bmnt.png [nonactive]
newbielink:https://i.imgur.com/MezZG8G.png [nonactive]
 

Offline Piotr

Odp: Dodatkowy pasek cienia na kuli
« Odpowiedź #1 dnia: 17.04.2021 17:35:48 »
Daj screena ze wszystkimi nodami materiału.

Offline Raksow

  • Noob
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Dodatkowy pasek cienia na kuli
« Odpowiedź #2 dnia: 17.04.2021 17:42:20 »
Materiał ziemi: newbielink:https://i.imgur.com/7tLk6Xs.png [nonactive]
Materiał chmur: newbielink:https://i.imgur.com/PCSPgZe.png [nonactive]
Materiał atmosfery: newbielink:https://i.imgur.com/Ll8BMT5.png [nonactive]
 

Offline Piotr

Odp: Dodatkowy pasek cienia na kuli
« Odpowiedź #3 dnia: 17.04.2021 18:58:36 »
Cień odtworzyłem w ten sposób, że lampa Sun świeci pionowo z góry, zamiast od przodu. O to chodziło?

Offline Raksow

  • Noob
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Dodatkowy pasek cienia na kuli
« Odpowiedź #4 dnia: 17.04.2021 19:11:58 »
lampa sun u mnie swieci pionowo w doł z góry i w tutorialu też tak jest ale u mnie pojawia się pasek cienia pomiędzy tą górną półkulą a dolną którego ogólnie nie ma na tym tutorialu i chciałbym żeby go nie było
 

 

Ścinanie się blendera już podczas użycia kuli w edit mode

Zaczęty przez EollsDział Modelowanie

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 18279
Ostatnia wiadomość 08.10.2021 14:43:12
wysłana przez Eolls
Kontrolowanie gęstości objętości kuli za pomocą tekstur

Zaczęty przez KubikDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 11440
Ostatnia wiadomość 07.04.2020 17:17:39
wysłana przez Kubik

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek