Autor Wątek: czy do krzywej "bezier" można dodać kości  (Przeczytany 11680 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Slag_Edit

  • Noob
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
czy do krzywej "bezier" można dodać kości
« dnia: 15.05.2021 08:58:52 »
Przychodze z pytaniem takim jak w tytule. Za pomocą krzywej utworzyłem coś na styl macki i chciałbym ją zaanimować.
 

Offline Piotr

Odp: czy do krzywej "bezier" można dodać kości
« Odpowiedź #1 dnia: 16.05.2021 10:10:58 »
Może inaczej spróbuj. Jak jesteś w edycji krzywej, to zaznacz vertex i wciśnij Ctrl+H > Hook to new object. I tak po kolei z każdym vertexem, ale to strasznie niewygodnie się animuje.

Możesz jeszcze spróbować Bandy Bones. https://www.youtube.com/watch?v=lCAA1CkWDi0 -> nie oglądałem, więc nie wiem, czy ten tutorial jest dobry.

 

ZBrush Core to Blender (czy można użyć VRML to zrobienia textury)

Zaczęty przez CodajDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 23429
Ostatnia wiadomość 09.04.2019 13:29:19
wysłana przez alex
2.8 cykles moja scena w 95% się nie zmienia czy można przyspieszyć render

Zaczęty przez na123Dział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 18588
Ostatnia wiadomość 25.02.2020 20:27:08
wysłana przez winhelp
Czy można wyeksportować spacer w eevee?

Zaczęty przez brtkDział Tender Blender

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 16819
Ostatnia wiadomość 14.03.2020 15:08:14
wysłana przez misztal
Zmienne przekroje na krzywej

Zaczęty przez Jarek LublinDział Modelowanie

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 279
Ostatnia wiadomość 15.11.2024 16:00:20
wysłana przez Jarek Lublin
"Inteligentna wizualizacja/animacja"

Zaczęty przez Penny_RaVDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 20003
Ostatnia wiadomość 05.12.2018 22:55:38
wysłana przez Tvaroog

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek