Autor Wątek: PPSH 41  (Przeczytany 14710 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Frycek1994

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
PPSH 41
« dnia: 02.08.2017 13:39:35 »
Jak podoba sie Wam zrobiona prze zemnie pepszka :) 
 

Offline Frycek1994

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: PPSH 41
« Odpowiedź #1 dnia: 02.08.2017 14:11:30 »
I jeszcze jeden render
 

Offline Hubert

Odp: PPSH 41
« Odpowiedź #2 dnia: 02.08.2017 15:52:49 »
Troszkę plastikowo wygląda. Znaczy się można by lepiej o teksturować i jakiś materiał bardziej skomplikowany dodać. A geometrycznie chyba nie najgorzej :P

Edit:

Taka refka https://www.artstation.com/artwork/2Vbzg [nofollow]
« Ostatnia zmiana: 02.08.2017 16:37:28 wysłana przez Hubert »
 

Offline Dominikk

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: PPSH 41
« Odpowiedź #3 dnia: 02.08.2017 20:00:25 »
skupiając się na samym modelu broni czegoś tu brakuje ale jak na gry komputerowe gdzie świat oferuje dużo na ekranie proste w budowie bronie fajnie zapadają w pamięci i są przyjazne.
 

Offline Veezen

Odp: PPSH 41
« Odpowiedź #4 dnia: 03.08.2017 01:39:43 »
W skrócie ...

Jest to słabe. Po prostu.
- model wygląda biednie, płasko, nudno, nie ma żadnych elementów które przykuwały by moją uwagę,
- proporocje kolby mi nie siedzą, taka jedna wielka buła,
- zazwyczaj modelujac broń warto sie ukierunkować juz na poczatku, czy to jest do tpp, czy to fpp, więc jesli do fpp, pokaż jak wygląda broń z tej właśnie perspektywy - ułatwia to ocene modelu
- słoje drewna tak się nie zachowują, widać że wrzuciłeś tilującą teksturę którą znalazłeś gdzieś w sieci (w sumie może to nawet ta standardowa z paintera) i uznałeś że wygląda to dobrze, ale tak nie jest ...
- ... samo drewno jest nudne i jak juz powiedzmy zbierzesz jakies referencje, pomyśl o tym aby dodać na drewnie jakąś historie, cokolwiek
- metal ... mam wrażenie jakbyś użył tylko podstawowego Smart Materiału z Substance Paintera ... no i wciąz, nic się na nim nie dzieje, brakuje detali na roughnessie, jest płasko i tak albedowo, nie czuć tych materiałów
- prezentacja do poprawy, zabijasz model tak ostrym i jasnym oświetleniem, poczytaj o 3-point light,

Kod: [Zaznacz] [nofollow]
skupiając się na samym modelu broni czegoś tu brakuje ale jak na gry komputerowe gdzie świat oferuje dużo na ekranie proste w budowie bronie fajnie zapadają w pamięci i są przyjazne.

co
tłumaczenie sbroni która została wykonana słabo tym że ... jest ona prosta i w wielu produkcjach by się przyjeła?
.... no comment ...
« Ostatnia zmiana: 03.08.2017 22:15:52 wysłana przez Veezen »
3D Artist @ Techland
Hardsurface artist @ Freelance
www.veezen.pl [nofollow]
www.artstation.com/artist/veezen [nofollow]
 

Offline Frycek1994

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: PPSH 41
« Odpowiedź #5 dnia: 03.08.2017 12:24:54 »
ta pepszka ta pierwsza broń jaką ukończyłem tak wiec uważam ze jak na pierwszy raz to i tak tragedii nie ma. Jest ona troche cukierkowa ale nie wiem czy mi sie tylko tak wydaje czy jest tak w rzeczywistości ze obecnie cukierkowość jest "modna". Co do stwierdzenia ze model jest biedny kompletnie nie moge sie zgodzić, jest to w pełni wymodelowna ppsh 41 i nie pominąłem na niej niczego.
 

Offline Veezen

Odp: PPSH 41
« Odpowiedź #6 dnia: 03.08.2017 22:15:33 »
Pierwsza broń? Okej ... rozumiem, to sporo tłumaczy. Musisz nad tym jeszcze troche popracować. Kilka broni zrobisz i będzie znacznie lepiej :)

Pisząc że broń jest nudna, miałem bardziej na myśli to że na modelu praktycznie nic się nie dzieje, zero oddziaływań zewnętrznych (a jeśli są, to zrobione bez dogłębnej analizy referencji), zero naturalnych zarysowań, brak ładnych elementów na których mógłbym zarzucić okiem. Wiesz, w tworzeniu modelu 1:1 z referencji często chodzi o to aby go troche "podrysować", zrobić coś  aby w oczach odbiorcy pojawił się efekt "wow", niestety ja tego nie doświadczyłem.

Szybki przykład, spójrz na moją prace:
https://www.artstation.com/artwork/B9eE8 [nofollow]

A teraz spójrz na refke:
https://vignette3.wikia.nocookie.net/criminalminds/images/6/68/MAC-10.jpg [nofollow]

Widzisz jakieś różnice? Ja widze sporą. Spójrz na różnorodność na albedo/diffuse, spójrz na zaolejenia w zakamarkach na mojej broni, spójrz na zarysowania za magazynku oraz jego roughness który miejscami łamie pewien schemat nadając tym samym ciekawości, pozbywając się powtarzaloności i "nudności", spójrz na pasek czy na hand-grip - tam dzieje się dużo ale wciąż mając na uwadze rozsądność, bo trzeba wiedzieć kiedy przestać, skończyć.
« Ostatnia zmiana: 03.08.2017 22:18:10 wysłana przez Veezen »
3D Artist @ Techland
Hardsurface artist @ Freelance
www.veezen.pl [nofollow]
www.artstation.com/artist/veezen [nofollow]
 

 

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek