Autor Wątek: Skoda Kodiaq 2021  (Przeczytany 18180 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline spook

  • Noob
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Skoda Kodiaq 2021
« dnia: 23.09.2021 09:58:57 »
Zacząłem pracować nad Skodą Kodiaq. Mój obecny plan to karoseria -> elementy nielakierowane -> koła -> lusterka i detale i na koniec może się szarpnę za wnętrze, o ile znajdę jakieś zdjęcia.

Załączam też plik .blend, chętnie dowiem się, co robię nie tak (tylko wtedy też chętnie dowiem się, jak robić to we właściwy sposób  ;) )

Pozdrawiam -- Spook.
 

Offline spook

  • Noob
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Skoda Kodiaq 2021
« Odpowiedź #1 dnia: 11.10.2021 07:15:53 »
Mały update.

 

Offline Zuorion

Odp: Skoda Kodiaq 2021
« Odpowiedź #2 dnia: 23.10.2021 01:30:52 »
Nie robisz sobie shell mesha do którego będziesz shrinkwrapował poszczególne elementy? Będzie Ci trudno zachować kształt karoserii na łączeniach elementów
 

Offline Piotr

Odp: Skoda Kodiaq 2021
« Odpowiedź #3 dnia: 23.10.2021 08:52:18 »
@Zuorion A co to jest ten shell-mesh? Chodzi o to, żeby wymodelować karoserię, drzwi, okna i zderzaki jako jedną scaloną bryłę, a potem je powycinać?

Offline OLKa

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Skoda Kodiaq 2021
« Odpowiedź #4 dnia: 23.10.2021 11:42:34 »
Mnie się podoba projekt. Jaką metodą zrobiłeś tą siatkę złożoną z sześciokątów, zderzak na dole?
 

Offline Zuorion

Odp: Skoda Kodiaq 2021
« Odpowiedź #5 dnia: 23.10.2021 14:57:21 »
Tak. Mesh jeszcze nie podzielony na poszczególne elementy karoserii który później używasz jako cel do shrinkwrapa na już podzielone elementy.


Unika się walki w spasowanie krzywizn między elementami.

Przykład:

vs
z shrinkwrapem na shell/guide mesh

 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

 

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek