Autor Wątek: Render animaji klatka po klatce  (Przeczytany 17155 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline InterPolska.NET

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Render animaji klatka po klatce
« dnia: 18.11.2021 11:44:04 »
Dzień dobry, jestem tu nowy, dlatego wybaczcie jeśli problem jest rozwiązany na forum.
Zrobiłem animacje kostki na tle plane (osadzony film). Ponieważ jest to amatorski film, dlatego zrobiłem animacje kostki klatka po klatce ustawiając kostkę idealnie pod tło filmu. Kamera jest ustawiona na wprost filmu (plane).
Na Timeline w 800 klatkowym ujęciu mamy aż 760 kluczy (key) dla wszystkich parametrów tej kostki.

Jak przesuwam np na klatkę 60 lub 300 lub 643 (dowolną), to widzę że kostka jest dokładnie tam gdzie ma być. przy renderindu klatki, widzę prawidłowe umiejscowienie kostki.

Problem:
Natomiast jak robię render animacji, to jakby Blender gubi klucze klatki i renderuje trochę inaczej (opóźnienie?).

Pytanie:
Czy istnieje możliwość by render odbywał tak jakby klatka po klatce ale że każdą klatkę ustawiał właściwe klucze.
« Ostatnia zmiana: 18.11.2021 22:14:44 wysłana przez InterPolska.NET »
 

Offline winhelp

Odp: Render animaji klatka po klatce
« Odpowiedź #1 dnia: 21.11.2021 11:57:09 »
To renderuj do pojedynczych klatek i złóż to potem w całość - to i tak od zawsze standardowa rada przy renderingu animacji. Jak ci się urwie w połowie to zaczynasz od połowy a nie od początku. Może masz jakiś modyfikator odhaczony do renderingu ale widoczny w podglądzie albo inne ustawienia podgląd/render albo to jakiś bug po prostu.

 

Niewyraźny render("szumy"?)

Zaczęty przez DiabloDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 27903
Ostatnia wiadomość 24.09.2017 18:54:15
wysłana przez D7470
2.8 cykles moja scena w 95% się nie zmienia czy można przyspieszyć render

Zaczęty przez na123Dział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 18590
Ostatnia wiadomość 25.02.2020 20:27:08
wysłana przez winhelp
Isolate View - render wybranego elementu

Zaczęty przez mortom.ckmDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 17592
Ostatnia wiadomość 07.07.2019 21:15:01
wysłana przez Jerry
Render oddzielnych kanałów - diffiuse shadows itp

Zaczęty przez SzibDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 25535
Ostatnia wiadomość 08.10.2022 16:24:13
wysłana przez Zuorion
Loading render kernels Debian

Zaczęty przez hepaDział Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 44793
Ostatnia wiadomość 24.09.2023 13:43:10
wysłana przez Zuorion

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek