Autor Wątek: Świątynia  (Przeczytany 25353 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

seeboo

  • Gość
Świątynia
« dnia: 19.01.2022 14:24:12 »
Jak ma ktoś ochotę poznęcać się nad moją pracą to zapraszam.

To miało być moje cudeńko podsumowujące wiele lat paracy w 3d, i tak w miejscach nie powiązanych z grafiką 3d, dostałem dużo pozytywnych reakcji i komentarzy, natomiast na stronach dedykowanych 3d, to byłem prawie niewidoczny i wręcz zignorowany. Co mnie nieżle wkurzyło.


« Ostatnia zmiana: 19.01.2022 14:25:55 wysłana przez seeboo »
 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: SanchoAsnap

Oznaczone jako najlepsza odpowiedź przez: dnia 16.11.2024 11:01:17

Offline Zuorion

Odp: Świątynia
« Odpowiedź #1 dnia: 20.01.2022 00:48:34 »
  • Odznacz najlepszą odpowiedź
  • No cóż, tak bywa :D.

    W miejscach zwiazanych z 3d praca musi się czymś mocno wyrózniać.
    Albo być technicznie ciekawa.


    Nawet ten trim Etruscan Fresco ma więcej lajków niż główna praca xd. I w sumie wcale się temu nie dziwie bo jest imo ciekawszy niż sam gotowy render.
     

    Offline winhelp

    Odp: Świątynia
    « Odpowiedź #2 dnia: 20.01.2022 11:59:37 »
    Bo jak na zjeździe komików rzucisz żartem z urodzin to się nikt nie śmieje. Tak to już jest. Jakbyś pracował w Luwrze i dostałbyś laurkę od dziecka też byś krzywo patrzył IMO. :P

    A napisali Ci, że w Unity byś to zrobił szybciej z lepszymi efektami? To jest wkurw dopiero.  >:(

    Ja myślę, że należysz (w sumie ja też) do grupy osób dobry technicznie ale nie "umiejących się sprzedać" jak mi to kiedyś ktoś powiedział. Naszym pracom brakuje "efektu wow!" chociaż same w sobie są dobre.

    Offline Zuorion

    Odp: Świątynia
    « Odpowiedź #3 dnia: 20.01.2022 21:31:06 »
    A napisali Ci, że w Unity byś to zrobił szybciej z lepszymi efektami? To jest wkurw dopiero.  >:(
    dlaczego ktos miałby tak napisać i dlaczego miałby się o to wkurzać?

     

    seeboo

    • Gość
    Odp: Świątynia
    « Odpowiedź #4 dnia: 21.01.2022 11:21:30 »
    @Zaurion

    Widziałem, że dałeś mi polubienie za prace, rozumiem że z litości :) Też Ci dałem lajka.

    Czy fresk jest bardziej interesujący to nie wiem, był wstawiony rok temu i pokazywałem go na discordzie Adobe Substance, więc pewnie dlatego ma więcej.

    @winhelp

    Tak, to prawda, brakuje moim pracom efektu wow, bo do tej pory skupiałem się na tym, żeby nauczyć się wszystkich rzeczy , które chciałem i zawsze łączyłem naukę czegoś nowego z projektem, no a że taki projekt się przeciągał to i na koniec już mi się nie chciało. Ze sceną jak powyżej trenowałem sobie Photoshopa, Marvelous Designer, Character Creator, etc.

    W sumie jak to powiedziałeś, że zależy się sprzedać, co ja niby już wiedziałem, to jakoś tym razem zabrzmiało mi to mocniej. W sumie moge już robić sobie proste pracki i skupiać się tylko na efekcie końcowym.

    Zaurion, te dwie prezentacje łazików wyglądają naprawde dobrze. To jest chyba sam top prezentacji pojazdów i hardsurface. Mała ilośc lajków chyba świadczy tylko, że masz małe zasięgi i jesteś mało póki co rozpoznawalny?
     

    Offline winhelp

    Odp: Świątynia
    « Odpowiedź #5 dnia: 22.01.2022 15:18:47 »
    @Zuorion Bo mi tak ktoś kiedyś napisał.  :P

    Jakie łaziki, gdzie co jak? Jakiś zacofany jestem chyba.

    seeboo

    • Gość
    Odp: Świątynia
    « Odpowiedź #6 dnia: 22.01.2022 15:23:53 »
    Na jego stronie na ArtStation :)  Nie moge wklejac linkow takze sam musisz poszukac.
     

    Offline Zuorion

    Odp: Świątynia
    « Odpowiedź #7 dnia: 22.01.2022 16:54:09 »
    @Zuorion Bo mi tak ktoś kiedyś napisał.  :P

    Jakie łaziki, gdzie co jak? Jakiś zacofany jestem chyba.
    te w moim portfolio: https://www.artstation.com/zuorion

    No niektóre rzeczy faktycznie łatwiej osiągnąć w Unity/Unrealu czy innym sofcie, tak jak i inne łatwiej osiągnąć w Blenderze, więc nie wiem dlaczego miałbyś się o to denerwować. ¯\_(ツ)_/¯


    skoro nie mozesz wrzucac linków to:
    praca @seeboo na artstation: https://www.artstation.com/artwork/D50b39


    Na stronach grafików na nikim nie robi wrażenia, że na danym projekcie spędziłeś ileśtam dzisiątek lub setek godzin, bo każdy na swoje projekty poświeca tyle czasu. Trzeba mieć to coś, np super jakość.

    Co do lajków, to najwięcej ich zbierają jakieś wybitniejsze albo ciekawsze technicznie prace, które trafiają do a trending, bo mało kto przegląda inne strony, a jeśli już przegląda to lakuje tyko te lepsze. Tak jak z pieniędzmi, 3% najbogatszych ma 90% bogactwa, tak też jest z lajkami :D. Takie życie Bożenko, co zrobisz :p.

    Zresztą nie przejmowałbym sie ilością lajków na stronach portfolio, bo tam praca nie ma sie spodobać innem grafikom, tylko rekruterowi  ;).
     

    seeboo

    • Gość
    Odp: Świątynia
    « Odpowiedź #8 dnia: 22.01.2022 19:44:45 »
    Na stronach grafików na nikim nie robi wrażenia, że na danym projekcie spędziłeś ileśtam dzisiątek lub setek godzin, bo każdy na swoje projekty poświeca tyle czasu. Trzeba mieć to coś, np super jakość.

    No tak, zauwazylem to sam, dlatego najlepiej zalozyc wlasny kanal i sie prezentowac tam bez ogladania na innych.

    Spoko, dzieki za wstrawienie linka, jednak ja zamierzalem tylko dac link do pracy hi-res, a nie do portfolio, ale przezyje :)
    « Ostatnia zmiana: 22.01.2022 19:46:45 wysłana przez seeboo »
     

    Offline mortom.ckm

    Odp: Świątynia
    « Odpowiedź #9 dnia: 07.05.2022 10:10:44 »
    Myślę że problem leży w saturacji kolorów i w kadrze. Obrazek jest też za ostry, brak DOFa i dodał bym lekki blur.
    Kapłan stoi dokładnie na środku, co moim zdaniem jest mało ciekawym wyborem, tym bardziej że jest na pierwszym planie. Dodałbym też parę ciekawych cieni i lekko zmoczyłbym kamienie aby dawały ciekawy efekt w odbiciach - taki cinematic efekt :) To dość często stosowana technika w kinematografii aby ziemia była ciekawsza.
    Postudiuj też parce ludzi od konceptów terenów, budowli itd. Wiele możesz się nauczyć jak kadrować i oświetlać takie plany.

    Pozdr.

    Każda porażka jest nawozem sukcesu :)
    -------------------------------------------------------------------------------
    www.3dworks.pl [nofollow]
     

     

    * Wszystko dobre...

    ...co się dobrze kończy.
    1998-2024
    Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

    Wasz były administrator
    Mad Max

    * Zaloguj




    * Losowy obrazek