Autor Wątek: Courtney Gears  (Przeczytany 97673 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline winhelp

Odp: Courtney Gears
« Odpowiedź #75 dnia: 28.07.2024 14:50:36 »
No i spoko. Ja bym może zostawił po 2 i tylko środkową tancerkę usunął żeby nie było za gęsto.

Offline Mortus

Odp: Courtney Gears
« Odpowiedź #76 dnia: 22.08.2024 11:30:48 »
Kolejna wrzutka. W dzisiejszym odcinku głównie (albo praktycznie wyłącznie) zmiany, edycje i poprawki.

Poniżej lista rzeczy które zostały zrobione:

- nowa animacja tancerek w ujęciach 1-6. Początek jest przyśpieszony, reszta zrobiona całkiem od nowa.

- poprawione kadrowanie w ujęciu 4

- nowa animacja Courtney w ujęciu 7. Nie wiem czy lepsza, ale inna niż była wcześniej, trochę bardziej dynamiczna.

- ciut poprawiona animacja w ujęciu 8

- zmienione kadrowanie w ujęciach 9 i 12, po to żeby wzrok widza nie musiał aż tak bardzo skakać po ekranie jak wcześniej.

- zmienione kadrowanie w ujęciu 16 - dla lepszej czytelności

- gest Courtney w ujęciu 21 jest teraz trochę bardziej wyolbrzymiony. Szczerze mówiąc nie wiem czy to wystarczy, czy przydałoby się też więcej ruchu reszty ciała - do oceny.

- kadrowanie w ujęciu 29 jest trochę inne - tak jak wcześniej, dla czytelności

- w ujęciu 31 pojawiły się linki/sznurki prowadzące od palców Courtney do tancerek + same tancerki są teraz tylko po bokach, tak żeby nie przeszkadzały. Aktualnie zdecydowałem się na 3 po każdej stronie, ale jeśli jest za dużo to zawsze można zmienić na 2.

- nowe kadrowanie w ujęciach 33 i 35 - tak samo jak poprzednie, dla poprawy czytelności

- ujęciu 41 element scenerii nie wchodzi już w kadr

Ujęcie 43 zostało tak jak było, bo w oryginale w tym ujęciu również fragment rusztowania wchodzi w kadr. Więc to co jest teraz jest "zgodne z prawdą historyczną i na razie tego się trzymam.

Fizyka/symulacje na ten moment są bo są. Momentami widzę że srogo szaleją, ale na razie to olewam, fizykę zostawiam sobie na koniec, jak już animacja będzie cacy. Ale to nie mnie oceniać. Na razie tyle.


Offline winhelp

Odp: Courtney Gears
« Odpowiedź #77 dnia: 24.08.2024 10:56:26 »
Zmiany na plus - widać, że to w końcu nabrało bardziej docelowego kształtu i ma sens (ujęcia, ruchy itd). Dobra decyzja z rozsunięciem marionetek.

Offline Mortus

Odp: Courtney Gears
« Odpowiedź #78 dnia: 26.08.2024 18:44:15 »
A dziękuję, dziękuję.
W ogóle dzięki, że się tak udzielasz w tym moim wątku. Jako ostatni tu chyba prowadzę jeszcze jakiegokolwiek WIP-a, więc tym bardziej doceniam, że regularnie mogę liczyć na feedback od Ciebie. Postawiłbym Ci piwo, gdybym miał okazję.

 

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek