Autor Wątek: Problem z otwarciem Blendera i Krity  (Przeczytany 14959 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bagietta333@

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Problem z otwarciem Blendera i Krity
« dnia: 12.09.2022 16:54:49 »
Witam, od niedawna zacząłem swoją przygodę z programami do modelowania 3d odraz digital artu. Moja zabawa niestety nie potrwała zbyt długo ponieważ ( jakoś wczoraj) programy jak blender i krita przestały się otwierać, to znaczy klikajac na blendera otwiera sie okno, ale od razu pojawia sie brak odpowiedzi. Natomiast krita nie otwiera sie w ogóle. Odinstalowywałem i instalowałem programy na nowo, pobierałem starsze wersje, aktualizowałem pythona, ale mimo to nic sie nie zmieniło. Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł, albo miał podobny problem to niech napisze.

z góry dziękuję:))
 

Offline Piotr

Odp: Problem z otwarciem Blendera i Krity
« Odpowiedź #1 dnia: 12.09.2022 21:59:36 »
Hej,
Jaki masz system operacyjny, procesor i kartę graficzną? Może problemem są stare sterowniki do karty?

 

Problem ze swiatlem point light przy jednoczesnym uzywaniu HDRI

Zaczęty przez KrzysztofJDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 28038
Ostatnia wiadomość 24.04.2018 01:28:39
wysłana przez KrzysztofJ
Texture Coordinate Sterowanie przez Armature Pose Mode Problem

Zaczęty przez alien1983Dział Modelowanie

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 23647
Ostatnia wiadomość 09.04.2020 19:10:17
wysłana przez alien1983
Sterownik AMD przestał działać... - problem z update do 2.81a

Zaczęty przez RamonaDział Offtopic

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 24049
Ostatnia wiadomość 11.01.2020 18:27:38
wysłana przez Piotr
Problem z origin przy importowaniu animacji.

Zaczęty przez KamilDDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 21554
Ostatnia wiadomość 21.06.2021 17:14:13
wysłana przez KamilD
Jak rozwiązać problem z Windows Driver Foundation?

Zaczęty przez AntoniocoyleDział Offtopic

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 16290
Ostatnia wiadomość 22.09.2021 08:18:52
wysłana przez Antoniocoyle

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek