Autor Wątek: Bump / Normal / Displacement  (Przeczytany 16797 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline hepa

Bump / Normal / Displacement
« dnia: 22.10.2022 16:45:07 »
Witam,
w jaki sposób uzyskać głębokie wcięcia/rzeźbę, na części, którą pokazuję?
Wiem, że mam do dyspozycji: Bump / Normal / Displacement
ale nie potrafię uzyskać efektu "głębokosci" tego zakreśłonego miejsca.
Pomożecie ?   : )



 

Offline winhelp

Odp: Bump / Normal / Displacement
« Odpowiedź #1 dnia: 23.10.2022 22:02:00 »
Rozumię, że ma być takie wklęsło wypukłe na brzegach zgodnie z tą teksturą. Włączyłeś w materiale w ustawieniach odpowiednie opcje? Patrz załącznik.

Offline hepa

Odp: Bump / Normal / Displacement
« Odpowiedź #2 dnia: 24.10.2022 07:20:49 »
winhelp - dokładnie, o to mi chodziło
Dzięki !


 

 

Subsurf i displacement "rozciągają" krawędź modelu

Zaczęty przez narazieniemamDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 11952
Ostatnia wiadomość 24.01.2018 16:09:28
wysłana przez narazieniemam
Wypalanie nodes do normal - błąd przy cięciu siatki

Zaczęty przez mlody.lewDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 14679
Ostatnia wiadomość 21.06.2019 15:20:59
wysłana przez mortom.ckm
Problem z wyapleniem normal mapy

Zaczęty przez mobsterDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 14100
Ostatnia wiadomość 24.12.2017 18:34:07
wysłana przez mobster
problem oświetlenie i normal map.

Zaczęty przez sir_GioDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 13887
Ostatnia wiadomość 24.03.2021 01:24:03
wysłana przez EasyBlendr
Substance Painter Normal Map

Zaczęty przez Frycek1994Dział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 11784
Ostatnia wiadomość 27.03.2018 15:23:02
wysłana przez Frycek1994

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek