Autor Wątek: *SKY ENGINE AI poszukuje Grafików 3D*  (Przeczytany 15553 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline nicoleborowska

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
*SKY ENGINE AI poszukuje Grafików 3D*
« dnia: 21.12.2022 12:39:15 »
SKY ENGINE AI - firma z obszaru deep tech tworząca dane syntetyczne na potrzeby uczenia algorytmów AI poszerza team grafików!! Mamy zbudowany i rozwijamy swój własny renderer.

Biuro mamy w Warszawie [Villa Metro Wilanowska], ale praca w zależności od doświadczenia może być zdalna.

Synthetic data generation zaczyna boom/ekspansję na rynkach międzynarodowych, a Sky Engine prężnie działa w tej branży od 4 lat.

Kogo szukamy?
- CG Generalist [Substance Designer]
- Hard Surface Artist [Modelarz z Blenderem]
- Houdini Artist
- Character Artist [Blender]
- Rendering Artist

Kontakt po szczegóły: nicole.borowska@skyengine.ai

 

 

Unreal Engine 4 multiple roots found

Zaczęty przez MaroxDział Inne programy

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 12968
Ostatnia wiadomość 29.05.2018 23:42:51
wysłana przez goten22
UNREAL ENGINE SHADING PROBLEM

Zaczęty przez GrzesMANDział Inne programy

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 14308
Ostatnia wiadomość 24.08.2017 16:46:29
wysłana przez Wookie
teksturowanie do unreal engine

Zaczęty przez brtkDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 14200
Ostatnia wiadomość 12.07.2021 17:29:50
wysłana przez winhelp
[Praca Stała Warszawa] Crazy Rocks szuka grafików 3D

Zaczęty przez kapiDział Oferty pracy (bez ogłoszeń FREE)

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 11699
Ostatnia wiadomość 13.11.2017 04:00:35
wysłana przez Srutinrun

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Raven

Wyświetleń: 1297
Autor: Mortus
w: Mortus - rendery