Autor Wątek: problem- powielona nazwa animacji  (Przeczytany 12887 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Siemolot

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
problem- powielona nazwa animacji
« dnia: 02.01.2023 13:21:45 »
Cześć ludzie, wyrywam sobie włosy z głowy, przesiadłem się jakiś czas temu z Mayi  i są w blenderze rzeczy dla mnie niezbadane. Mianowicie kiedy importuję mesha z rigem i prostą animacją po zrobieniu jej wcześniej w blendzie i exporcie do fbxa ( dajmy na to takiego najprostrzego jedna kość jeden mesh), to po imporcie zawsze powiela mi nazwę animacji /akcji   a akcja przyporządkowana jest pod więcej niż jeden obiekt. Jest to problem bo jak ktos chce importować fbxa z unity  i zmienić materiał to  po ponownym exporcie animaje mają już inne nazwy.
Proszę o pomoc jeśli ktoś majakieś pojęcie na ten temat, jka się uda to stawiam piwo w Gdańsku
« Ostatnia zmiana: 02.01.2023 15:43:24 wysłana przez Siemolot »
 

 

Problem ze swiatlem point light przy jednoczesnym uzywaniu HDRI

Zaczęty przez KrzysztofJDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 28055
Ostatnia wiadomość 24.04.2018 01:28:39
wysłana przez KrzysztofJ
Texture Coordinate Sterowanie przez Armature Pose Mode Problem

Zaczęty przez alien1983Dział Modelowanie

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 23657
Ostatnia wiadomość 09.04.2020 19:10:17
wysłana przez alien1983
Sterownik AMD przestał działać... - problem z update do 2.81a

Zaczęty przez RamonaDział Offtopic

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 24062
Ostatnia wiadomość 11.01.2020 18:27:38
wysłana przez Piotr
Problem z kartą graficzną i startem Blendera

Zaczęty przez iwoneqDział Tender Blender

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 28499
Ostatnia wiadomość 08.03.2020 23:12:42
wysłana przez alex
Jak rozwiązać problem z Windows Driver Foundation?

Zaczęty przez AntoniocoyleDział Offtopic

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 16300
Ostatnia wiadomość 22.09.2021 08:18:52
wysłana przez Antoniocoyle

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek