Autor Wątek: Skąd brak symetrii?  (Przeczytany 45857 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Slov86

  • Noob
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Skąd brak symetrii?
« dnia: 11.06.2023 12:00:28 »


Witam, próbuję zrobić taką bryłę, skąd brak symetrii gdy ustawiam szerokość krawędziami wedle konkretnych osi? S+np X
 

Offline Slov86

  • Noob
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Skąd brak symetrii?
« Odpowiedź #1 dnia: 11.06.2023 12:12:04 »
Wklejam Cube, formuję prostopadłościan, następnie krótsza ściana przy centrum spodka jest węższa wedle osi X.




Następnie chwytam górne dłuższe krawędzie i zmniejszam między nimi odległość wedle osi X.




Jeszcze niezmieniany cube aby pokazać że spodek jest bez żadnych nierówności:
 

Offline Zuorion

Odp: Skąd brak symetrii?
« Odpowiedź #2 dnia: 11.06.2023 22:06:29 »
Kształt ktory tworzysz jest niemożliwy do odtworzenia za pomocą prostych quadów.

A ponieważ GPU umieją renderować tylko trójkąty to podczas renderingu jakoś blender musi ztriangulować tego quada i wychodzi ze z lewej i z prawej inaczej to trianguluje więc masz różnice.
 

 

Symulacja ognia/dymu. Jego brak w renderze. Blender 2.79/2.8.

Zaczęty przez EldDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 27182
Ostatnia wiadomość 07.08.2019 09:28:41
wysłana przez Kubik
[Addon] Archimesh - brak zakładki w bocznym panelu

Zaczęty przez KusocińskiDział Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 22216
Ostatnia wiadomość 23.09.2017 10:12:07
wysłana przez Kusociński
brak widoczności w Solid i Wireframe

Zaczęty przez RodiaDział Tender Blender

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 19398
Ostatnia wiadomość 23.04.2021 09:29:56
wysłana przez Piotr
Brak kolorów w .gltf w wersji 2.79b

Zaczęty przez RamonaDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 17961
Ostatnia wiadomość 30.01.2020 20:07:56
wysłana przez Ramona
Brak płynności animacji po renderze.

Zaczęty przez KubikDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 19526
Ostatnia wiadomość 21.01.2019 17:34:51
wysłana przez winhelp

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek