Autor Wątek: Witam  (Przeczytany 23123 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ten temat zawiera odpowiedź oznaczoną jako najlepsza - [zobacz]

seeboo

  • Gość
Witam
« dnia: 02.01.2022 14:57:19 »
Hej,

Nie było mnie tu dobrych kilka lat. Myślalem, że to forum już nie istnieje, a tu niespodzianka, jednak jest, tylko coś chyba mało aktywne.

Chciałbym się spytać jak wiele osób sie tu obecnie udziela, bo nie wiem czy jest sens tu wracać.
 

Offline Zuorion

Odp: Witam
« Odpowiedź #1 dnia: 02.01.2022 21:54:55 »
prawie nikt
 

Offline Mad Max

Odp: Witam
« Odpowiedź #2 dnia: 03.01.2022 11:23:05 »
...a to echo grało.
 

Offline Piotr

Odp: Witam
« Odpowiedź #3 dnia: 03.01.2022 11:52:04 »
Zaglądam codziennie, ale sam nie mam co postować.

Offline Zuorion

Odp: Witam
« Odpowiedź #4 dnia: 03.01.2022 22:52:49 »
starsi stażem użytkownicy nie mają o co pytać, a jak już mają to zapytają gdzieś na BA
a nowi użyszkodnicy zadają ciągle te same pytania na grupach FB lub discordowych :D


 i co zrobisz bożenko?
 

Offline Mortus

Odp: Witam
« Odpowiedź #5 dnia: 04.01.2022 09:50:47 »
Mam wrażenie, że zrobiło się tutaj tak dość kameralnie. Jest jakaś garstka użytkowników, starych dziadów którzy się tutaj jeszcze jako-tako udzielają. Nowi użytkownicy Blendera to nie wiem, chyba na Discordach albo fejsbukach siedzą, nawet się nie orientuję za bardzo. Ja tam osobiście wolę jednak fora tematyczne, bo i podejście do wątków/tematów jest jakieś takie bardziej zorganizowane. Nawet jeśli jest to 5 osób na krzyż. Discord imo za bardzo "żyje chwilą" żeby na poważnie prowadzić tam jakąś dłuższą dyskusję, bardziej się nadaje do takich prostych pytań na szybko. Na szczęście jest jeszcze całkiem dobrze się trzymające BA.

seeboo

  • Gość
Odp: Witam
« Odpowiedź #6 dnia: 04.01.2022 15:28:33 »
Hmm, no tak... trochę szkoda, ale dobrze, że ktoś jeszcze jest. Pamiętam konta MadMax'a, Winhelp'a i chyba Piotra.

Ja miałem tu konto o nazwie designarch czy jakoś tak i robiłem miasto Ateny w BGE jak ktoś pamięta :)

Witam ponownie.
 

Offline Mortus

Odp: Witam
« Odpowiedź #7 dnia: 07.01.2022 11:28:50 »
Ja miałem tu konto o nazwie designarch czy jakoś tak i robiłem miasto Ateny w BGE jak ktoś pamięta :)

Ło pieronie, faktycznie było coś takiego. Jak tak teraz o tym wspomniałeś, to coś mi nawet jeszcze świta.

Oznaczone jako najlepsza odpowiedź przez: dnia 21.11.2024 21:16:27

Offline winhelp

Odp: Witam
« Odpowiedź #8 dnia: 07.01.2022 17:42:27 »
  • Odznacz najlepszą odpowiedź
  • Siema designarch! Pamiętam, że mi pomagałeś przy starożytnym wozie jak robiłem pewną prackę... i jej nie skończyłem ostatecznie... kupka wstydu.  :-[
    No Ateny były i jakaś animowana armia do do tego chyba...

    Na BA nawet nie mam konta jakimś cudem, a na discordzie to sprawdzają się tylko krótkie odpowiedzi do pytań typu "co kliknąć. bo mam takie coś". Jestem podłączony też do takiego większgo kanału anglojęzycznego o dużym ruchu i zawsze mnie bawi jak ktoś zadaje pytanie między 4 innymi i potem próbują sobie odpowiadać na wzajem... komedia.
    Myślę, że jeszcze zostały quorry i reddity jako takie miejsce z wiedzą "niejednorazową", fora jakoś nie wiem czemu wymierają... a może ewoluują?  ::)

    seeboo

    • Gość
    Odp: Witam
    « Odpowiedź #9 dnia: 10.01.2022 12:54:43 »
    Hej winhelp,

    Tak pamiętam to :) szkoda, że nie skończyłeś. Robiłem animowane jednostki do Cywilizacji 3 ( sprite animations), co mi się udało skończyć. Pamiętam też, że zaczynałeś robić grę i widzę, że już nie wiele do końca. Karty postaci i grafiki wyglądają bardzo profesjonalnie. W ile osób to robicie jeśli można wiedzieć? Pewnie ją kupię na Steam'ie jak już skończycie.

    @Mortus - No czas leci to już prawie dziesięć lat jak to zrobiłem :)
     

    Offline winhelp

    Odp: Witam
    « Odpowiedź #10 dnia: 10.01.2022 18:38:52 »
    @seeboo No taki core-team to z 5 osób chociaż ogólnie rozciągamy to na 10. W tym chyba z 3 użytkowników z blenderowni, bo tu najbardziej szukałem. Ja robię lochy i ogólnie sklejam całość do kupy z programistą, jeden właśnie karty, grafiki, komiksy, jedna osoba potwory i broń, ktoś muzykę, ktoś dźwięki i tak to się kręci. Mamy wydawcę i w tym roku mamy zamiar w końcu to skończyć. Najtrudniej przychodzi mi znalezienie motywacji. Wypalam się na kilka miesięcy czasami potem znowu z kopyta i taki cykl zataczam.  :-\

    seeboo

    • Gość
    Odp: Witam
    « Odpowiedź #11 dnia: 11.01.2022 09:06:55 »
    @winhelp

    No to cieszę się, że tak to wygląda. Mimo, że pracuje nad tym tyle różnych osób to gra od strony wizualnej wydaje się bardzo spójna. Kiedy planujecie ją wydać?

    Najtrudniej przychodzi mi znalezienie motywacji. Wypalam się na kilka miesięcy czasami potem znowu z kopyta i taki cykl zataczam.  :-\
      Skąd ja to znam :) Ja w okresie zimowym też już niewiele robie i sie ogólnie zmuszam do wszystkiego. Dopiero w cieplejsze miesiące wraca mi wena.
     

    Offline winhelp

    Odp: Witam
    « Odpowiedź #12 dnia: 12.01.2022 20:52:57 »
    @seeboo Starałem się dobierać ludzi wg skila, co by nie byli ani za dobrzy ani za słabi i to chyba (po za moim okiem) zaważyło na spójności. Ale też trochę szczęścia. Plany były na pierwszym trailerze chyba (sprawdzam) oj, 2017, hahahaha. No lekki poślizg. Ale 2022 jest datą jaką podawał wydawca i szczerze jak nie wyjdą jakieś wielkie kłody pod nogami typu wojna albo Nowy Wał to sam tą datę bym podał. Że tak powiem - trzeba to skończyć w końcu.

    Dopiero w cieplejsze miesiące wraca mi wena.
    Tak, najlepszy byłby sen zimowy.

     

    Witam

    Zaczęty przez OrzelBialyDział Offtopic

    Odpowiedzi: 4
    Wyświetleń: 20640
    Ostatnia wiadomość 01.02.2020 15:34:20
    wysłana przez Piotr

    * Wszystko dobre...

    ...co się dobrze kończy.
    1998-2024
    Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

    Wasz były administrator
    Mad Max

    * Zaloguj




    * Losowy obrazek

    04

    Wyświetleń: 1815
    Autor: Kusociński
    w: bender